جواد محمدی فشارکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها از 17 شهریور در استان آغاز شد و تا پنجم مهر امسال ادامه داشت.
وی یادآور شد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش خرید لوازم التحریر، کیف، کفش و سایر ملزومات، نظارت بر بازار نیز از اهمیت زیادی برخوردار است
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با اشاره به شناسایی واحدهای مُتخلف در اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس تصریح کرد: در این پیوند 268 فقره پرونده تشکیل و گزارش تخلفات صورت گرفته به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
محمدی فشارکی افزود: بازرسی های انجام شده در این طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 درصد افزایش اما تعداد پرونده ها 6 درصد کاهش یافته است.
وی اظهار داشت: این تعداد پرونده مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی، ارائه نکردن فاکتور خرید، ندادن صورتحساب، تبلیغ محصول برخلاف واقع، حراج غیرقانونی و تداخل صنفی بوده است.
محمدی فشارکی گفت: بیشترین تخلف در میان واحدهای صنفی استان مربوط به درج نکردن قیمت با 77 فقره پرونده و گرانفروشی با 69 فقره پرونده بوده است.
وی با تاکید براینکه مردم اقلام مورد نیاز خود را از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب تهیه کنند، افزود: شهروندان می‌ توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخ نامه، ندادن صورتحساب و غیره از سوی واحد های صنفی، مراتب را به شماره تلفن 13- 32352012 مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گزارش کنند.
ت 7150 /6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.