محمود علوانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مجموع آموزش آموزشگاه های آزاد و سیار شهری کاشان را 709 هزار و 161 نفر ساعت در رشته های الکترونیک، سیم پیچی، برق صنعتی، خودرو و ساختمان، مکاترونیک، جوشکاری، فرزکاری، درودگری، تراشکاری، تعمیر لوازم خانگی، کشاورزی، رایانه، عکاسی و تصویربرداری، خیاطی، گلدوزی و آرایشگری عنوان کرد.
وی افزود: 2 هزار و 717 نفر 6 ماهه نخست امسال آموزش های مهارتی دیدند که 998 نفر از آنها در قالب 63 هزار و 492 ساعت، از خدمات آموزش در صنایع و صنف ها بهره مند شدند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان بیان کرد: افزون بر یک هزار و 50 نفر نیز در قالب 108 هزار و 677 نفر ساعت از خدمات آموزشی مرکز ثابت شهید موسویان کاشان در این مدت استفاده کردند.
وی اضافه کرد: 107 نفر از روستائیان نیز در کنار 134 نفر در زندان و 11 نفر در پادگان ها 25 هزار و 497 نفر ساعت آموزش در رشته های گوناگون فرا گرفتند.
علوانی همچنین گفت: نزدیک به پنج هزار نفر نیز در آزمون های ادواری و تفاهم نامه ای شامل قالیبافی، صنعت ساختمان و آزمون های هماهنگ شرکت کردند که منجر به صدور گواهینامه برای قالیبافان و صنایع ساختمان جهت بیمه شد.
به گفته وی، 2 مرکز ثابت فنی و حرفه ای در کنار پنج مرکز سیار شهری و بیش از 120 آموزشگاه تخصصی و خدماتی آزاد در شهرستان کاشان به هنرجویان و کارآموزان آموزش های لازم را ارائه می دهند.
کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.