به گزارش ایرنا، امید نمازی شبانگاه روز جمعه بعد از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان درنشست خبری افزود : در این دیدار بازی را خوب شروع کردیم ولی متاسفانه موقعیت های زیاد گلزنی را از دست دادیم.
وی با اشاره به این که اشتباهات فردی و خطا دادن بازیکنانش روی نتیجه این دیدار تاثیر گذار بود، اظهارداشت: تیم ذوب آهن طلسم شده و با بدشانسی گل های بیخودی را دریافت می کند که باید این مشکل رفع شود.
سرمربی ذوب آهن ادامه داد : در این دیدار دیوار دفاعی مان منسجم نبود و روی اشتباهات فردی گل خوردیم تا سهم ما از این دیدار یک امتیاز باشد.
نمازی با قدردانی از بازیکنانش که نتیجه شکست را با پیروزی عوض کردند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ذوب آهن با وجود اینکه مسای کردیم ولی خوب بودند و به آنها خسته نباشید می گویم.
وی تصریح کرد : گل نخوردن، فوتبال بازی کردن و گل زدن سه عاملی است که به بازیکنانم گوشزد می کنم که آن را رعایت کنند.
وی اضافه کرد : بعد از تعطیلات لیگ برتر بهتر می شوم و این دیدار نشانه خوبی است که بازیکنانم تلاش خوبی را از خود نشان دادند.
به گفته وی هر بازیکنی در زمین زحمت بکشد و هر چه دارند بگذارد در ترکیب اصلی تیم من است و با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و در پایان هر دو تیم با نتیجه دو بر دو مساوی رضایت دادند.
با این نتیجه تیم ذوب آهن با 9 امتیاز در رده هفتم و صنعت نفت آبادان نیز 6 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.
6026//8114/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.