به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن مهرعلیزاده روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز گفت: نطنز، باغشهری ارزشمند می باشد و آثار تاریخی بسیار خوب، دامداری، کشاورزی و باغداری با نیروی انسانی فعالی دارد که البته برخی از این ظرفیت ها محدود می باشد.
وی افزود: این شرایط امکان جذب گردشگر را فراهم می کند اما این ظرفیت مورد استفاده نبوده، در حالی که برخورداری از اثرهای باستانی، تاریخ و فرهنگ یعنی جذب گردشگر که هم از جنبه فرهنگی منطقه را رشد می دهد و هم از جنبه اشتغالزایی کمک می کند.
استاندار اصفهان بیان کرد: انسجام مسئولان نطنز موجب شده تا این شهرستان رو به رشد باشد و مسائل آن در جلسه شورای اداری و مجمع نمایندگان نمایندگی بررسی شده است.
وی اضافه کرد: 28 مصوبه داشتیم که در نتیجه آن برخی مسائل از جمله ناهماهنگی های بین دستگاهی در شهرستان نطنز برطرف شد تا از این پس مشکلات پیش پا افتاده و دست پا گیر در راه توسعه نداشته باشیم.
مهرعلیزاده تاکید کرد: بر این اساس توسعه گردشگری و ایجاد امکان برای جذب سرمایه گذاری با اقدام های ویژه در دستور کار قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به سفر 2 روزه جوانترین وزیر کابینه دولت تدبیر و امید به استان اصفهان، شرکت در جلسه شورای اداری و سفر به نقاط مختلف این استان از جمله نطنز و گلپایگان عنوان کرد: آگاهی یافتن از جزئی ترین مسائل و تصمیم گیری بر اساس آن، مشی مورد نظر مقام معظم رهبری و امام راحل و نظام اسلامی است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: مسئولان و مردم در این نظام باید در ارتباط تنگاتگ با یکدیگر باشند تا مسائل و مشکلات در این ارتباط ها مطرح شود و در صورت برطرف نشدن مسئله ای، در یک تعامل مثبت با مردم مدیریت شود.
وی در ادامه نیز با اشاره به مشغله های کاری، برای سفر به سایر نقاط این شهرستان از جمله شهر بادرود در آینده نزدیک قول مساعدی داد.
به گزارش ایرنا، جلسه شورای اداری شهرستان نطنز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
راه اندازی دفتر ایده پروری، کسب و کار نوپا و اشتغالزا در دانشگاه پیام نور نطنز با اعتبار نزدیک به یک میلیارد و 500 میلیون ریال و بهره برداری از شبکه نسل سوم تلفن همراه (3G) روستای 'طامه' از توابع شهرستان نطنز با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر برنامه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان نطنز بود.
نطنز با جمعیت افزون بر 47 هزار نفر در 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.