محمدرضا رفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فراخوان دومین جشنواره تئاتر روح الله، نیمه دوم مرداد اعلام شد و تا اول مهر ادامه داشت اما با توجه به استقبال خوب شرکت کنندگان، مهلت ارسال آثار تا 15 مهر 1397 تمدید شد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر روح الله بصورت استانی و نمایشنامه نویسی آن بصورت سراسری برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره در بخش های صحنه‌ای و خیابانی،'رقابتی' و در بخش تئاتر کودک و نوجوان بصورت 'غیر رقابتی' است.
رفیعی با اشاره به موضوع دومین جشنواره تئاتر استانی و نمایشنامه نویسی سراسری روح الله اظهار داشت: هنرمندان می توانند در باره اندیشه، شخصیت و سیره عملی حضرت امام خمینی(ره)'، وصیت نامه، آزادی و آزادگی، وحدت، صلح، اندیشه حکومتی، مردم سالاری، ساده زیستی، اعتدال، اخلاق و کرامت انسانی، عدالت، عبادت، امام و دفاع مقدس، امام و انقلاب اسلامی، امام و خانواده، امام و جوانان، شخصیت زن از دیدگاه امام، استکبارستیزی و قانونمداری ایشان، آثار خود را ارسال کنند.
دبیر دومین جشنواره روح الله با بیان اینکه آثار ارسالی پس از جمع بندی مورد بازبینی قرار خواهند گرفت و در بخش نهایی با هم به رقابت خواهند پرداخت، یادآور شد: تعداد کل آثار ارسالی هنرمندان به جشنواره پس از پایان مهلت تمدید، اطلاع رسانی می شود.
دومین جشنواره تئاتر استانی و نمایشنامه نویسی سراسری روح الله توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان با هدف اشاعه و ترویج اندیشه و سیره عملی امام و گرامیداشت مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 97 برگزار می شود.
نخستین جشنواره استانی تئاتر و نمایشنامه نویسی روح‌ الله به همت موسسه تنظیم و نشرآثار امام خمینی (ره) استان سوم تا ششم بهمن سال گذشته در اصفهان برگزار شد.
در جشنواره سال گذشته در مجموع 84 شرکت‌کننده در بخش تئاتر صحنه‌ای و خیابانی شرکت کردند که 36 اثر در بخش خیابانی و 48 اثر در بخش صحنه ای به نمایش درآمد و در نهایت 14 اثر در بخش خیابانی و 15 اثر در بخش صحنه‌ به مرحلۀ بازبینی راه یافت.
6027/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.