به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه دست کم 70 فعال استارت آپ از استان ‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و چهار محال و بختیاری توانمندی‌ های خود را در بخش های مرتبط به نمایش گذاشتند.
برندها و شرکت‌ های معتبری از جمله ثامن ارتباط عصر، کارگزاری بانک پاسارگاد، کارگزاری شهر، دانشگاه اصفهان، شرکت فولاد مبارکه، صاایران و توسعه مدیریت ارتباطات ماندگار در این نمایشگاه حضور یافتند.
همچنین کشورهای عمان و مغرب با اعزام هیات‌ های عالی‌ رتبه به این نمایشگاه، جنبه ‌های بین‌ المللی ویژه‌ای را در نخستین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارت آپ‌ها(Startexpo2018) ایجاد کرده‌اند.
این نمایشگاه بستری برای عرضه نوآوری و فناوری در نظر گرفته شده و برخلاف نمایشگاه‌ های مشابهی که عرضه و تبادل کالا را هدف گذاری کرده‌اند، به دنبال تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت ‌ها و سرمایه‌گذاری روی طرح‌ های نو و استارت آپ ‌هاست.
متصل کردن تولید کنندگان محصولات فناورانه به مشتریان، معرفی فناوری ‌های روز به صنایع متوسط و بزرگ، آشنا کردن سرمایه‌ گذاران با فرصت‌ های سرمایه‌گذاری در طرح ‌های فناورانه یا استارت آپ ‌ها، دعوت از مخاطبین تخصصی و افراد تحصیل‌ کرده به بازدید از نمایشگاه و گردهمایی گسترده ‌ای از نقش‌ آفرینان اکو سیستم استارت آپی، نوآوری و فناوری از جمله اهداف تعیین شده برای نمایشگاه استارتکس به شمار می‌رود.
در این نمایشگاه طیف وسیعی از مخاطبین شامل فعالان بخش های فناوری و تکنولوژی مانند تجهیزات پوشیدنی، خرده‌ فروشی، خدمات، آموزش، حمل و نقل و پشتیبانی ، شهرهای هوشمند و فناوری ‌های شهری، پهپاد و رباتیک، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، هوش مصنوعی، کشاورزی هوشمند، سفر و گردشگری، بازی‌ های رایانه‌ای، رسانه و بازاریابی، سلامت، اینترنت اشیا، انرژی، امنیت شبکه، اتوماسیون، تولید هوشمند، بلاک‌ چین، فین‌ تک و تجارت الکترونیک، شبکه ‌های اجتماعی، فناوری ‌های فضایی و کارآفرینی اجتماعی حضور دارند و داشته‌ ها و دستاوردهای خود را برای افرادی نظیر مدیران وزارتخانه‌ ها، سازمان‌ های دولتی و خصوصی، شرکت‌ های دانش‌ بنیان و فناور، استارت آپ ‌ها، صندوق‌ های سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران خصوصی، پارک‌ های علم و فناوری، شتاب دهنده‌ ها و مراکز رشد، مخترعان، توسعه ‌دهندگان نرم‌ افزار، مشاوران و منتورها، برگزارکنندگان رویدادها و مدیران تحقیق و توسعه صنایع و شرکت‌ ها به نمایش می‌گذارند.
نخستین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارت آپ‌ها در راستای سیاست‌ های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان به منظور توسعه و ترویج کارآفرینی، خلق ثروت، رونق اقتصادی و افزایش سطح اشتغال در جامعه برگزار خواهد شد و پیش‌ بینی می‌ شود مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند.
بخشی از این مخاطبان به دلیل توسعه روزافزون فناوری‌ های نوین و کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی، بازدید از نمایشگاه را در دستور کاری خود قرارخواهند داد و بخشی دیگر به دنبال بازاری برای توسعه فعالیت‌ های حوزه فناوری با حمایت‌ های مالی و سرمایه ‌گذاری هستند.
این نمایشگاه در حالی برگزار شد که در سال‌ های اخیر، کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، رشد چشمگیری داشته ‌اند.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه تا ششم ماه مهر ادامه دارد.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.