به گزارش ایرنا به نقل از کمیته فرهنگ شهروندی، سعید امامی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری از 13مرداد به مدت 3 روز در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپا خواهد شد گفت: در این مسابقه شهروندان توانمند در ساخت بازی های رایانه ای، با ساخت یک بازی رایانه‌ای یا اندرویدی جذاب با موضوع های شهروندی همچون بازیافت، حمل و نقل عمومی، عابر پیاده، محیط زیست و... به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: بازی سازان با تجربه و موفق ایران نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت تا با ارائه تجربیات خود به شرکت کنندگان، آنان را در ساخت محصول خوب یاری رسانند.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان بازی‌های رایانه‌ای را رسانه‌ ای نو در انتقال پیام‌ها و فرهنگ‌سازی عنوان کرد و گفت: 100 میلیون ریال جایزه برای نفرات برتر این جشنواره در نظر گرفته شده است.
امامی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در این رویداد در قالب یک تیم 3 تا 5 نفره انجام خواهد شد که علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه ازامروزمیتوانند با مراجعه به سایت www.gameevent.ir ثبت نام کنند.
جشنواره ماراتون بازی سازی از سوی کمیته فرهنگ شهروندی با همکاری مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان و مرکز تخصصی بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان انجام خواهد شد.
ت/7135 / 6022 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.