رضا بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: در پی افزایش قیمت لوازم یدکی و لاستیک خودروهای سنگین، مسئولان ذیربط در ماه های گذشته تصمیم به افزایش 20 تا 25 درصدی دستمزد کامیون داران گرفتند اما این تصمیم هم نتوانست مشکلات فراروی اعضای این صنف را حل کند.
وی ادامه داد: این افزایش دستمزد نتوانست نیاز کامیون داران در تامین لوازم یدکی و لاستیک خودروها را برآورده کند لذا این قشر هم اکنون خواهان آن هستند که لوازم یدکی و لاستیک ارزان قیمت در اختیارشان قرار بگیرد.
رئیس صنف کامیون داران اصفهان با اشاره به برگزاری جلساتی با مسئولان استان برای حل مشکلات این صنف در روزهای گذشته اظهار داشت: برخی از مسئولان، افزایش دستمزد را راهکار برطرف شدن مشکلات در شرایط کنونی می دانند در حالی که کامیون داران خواهان کاهش قیمت لوازم یدکی و لاستیک هستند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان نیز برای حل مشکلات این قشر در تلاش هستند، گفت: مشکل کامیون داران، ملی است به همین دلیل مسئولان استان با ارائه پیشنهادهایی منتظر تصمیم گیری در سطح کلان هستند.
به گزارش ایرنا، از روز گذشته شماری از کامیون داران اصفهان برای حل مشکلات صنفی خود دست از کار کشیدند.
حدود 500 هزار راننده با حدود 380 هزار دستگاه خودرو سنگین در کشور فعالیت دارند که از این تعداد حدود 47 هزار راننده با حدود 38 هزار دستگاه کامیون جزو استان اصفهان هستند.
6027/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.