به گزارش ایرنا، قدرت الله نوروزی روز یکشنبه در مراسم نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان اصفهان افزود: امیدواریم دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با تقویت نیروهای فنی بیشتر زمینه را برای تکرار حوادث تروریستی در کشور ناهموار کنند.
وی همچنین دانش آموزان را سرمایه آینده کشور دانست و گفت : اول مهر هر سال روز بزرگی برای دانش آموزان ، معلمان و دانشجویان است.
شهردار اصفهان با اشاره به اهمیت نقش بانوان در تمامی عرصه ها افزود: با نگاه به دوران معاصر درمی یابیم که زنان نقش مهمی در هدایت جوامع خویش داشتند.
شهردار اصفهان خطاب به دانش آموزان گفت: اگر از اکنون به فکر جامعه و حل مشکلات باشید در آینده انسان های موثری خواهید بود و گره ها را با دستان قوی خود باز خواهید کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان نیز در این آیین با بیان اینکه مهر آغاز سال تحصیلی است، افزود : سلاح مقابله با جهل آگاهی است، باید با علم آموزی و دانش آموزی، تحصیل و طلبگی به آگاهی برسیم تا هر دستوری را نپذیریم و مسائل را به راحتی تحلیل کنیم.
حمید رضا طباطبایی گفت: آگاهی موهبت بزرگ از سمت خداست که با مهر آغاز می شود و امیدوارم دانش آموزان و معلمان روز به روز به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند.
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هزار و 220 دستگاه اتوبوس همراه با 10 هزار تاکسی برای حمل و نقل دانش آموزان فعالیت خود را در استان اصفهان آغاز کردند.
850 هزار دانش آموز استان اصفهان سال تحصیلی را در پنج هزار باب واحد آموزشی آغاز کردند.
9913/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.