به گزارش ایرنا، رئیس اداره بهزیستی شهرضا روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این پروژه ها گفت: سومین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد با عنوان ' بوستان زندگی ' در فضایی به مساحت یک هزار و 400 متر مربع و با هزینه ای افزون بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال در در این شهرستان به بهره برداری رسید.
' سید علی موسوی ' بااشاره به ضرورت ایجاد اشتغال برای افراد بهبود یافته تصریح کرد: فضایی به مساحت 400 متر مربع نیز برای ایجاد کارگاه تولیدی جهت اشتغال رهایی یافتگان پیش بینی شده است.
وی ظرفیت پذیرش مرکز ترک اعتیاد بوستان زندگی را 60 نفر اعلام کرد و افزود: این مرکز به وسیله تجربه شخصی افراد بهبود یافته و تلاش موثر آنان راه اندازی شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرضا اظهارداشت: مراکز ترک اعتیاد شهرستان از ابتدای امسال تاکنون 363 نفر را از دام اعتیاد رهایی بخشیده اند.
وی افتتاح مهد کودک سرزمین ستاره ها در فضایی به مساحت 94 متر مربع و ایجاد اشتغال برای چهار نفر را از دیگر پروژه های افتتاح شده بهزیستی شهرضا اعلام کرد و افزود: این مهد کودک برای پذیرش 71 کودک در مقاطع پیش دبستانی ظرفیت دارد و با اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
موسوی تصریح کرد: مهدکودک سرزمین ستاره ها با برگزاری کلاس های رباتیک، کامپیوتر، داستان های قرآنی، علوم، ریاضی، اردوهای علمی و تفریحی سعی در آموزش مهارت های کاربردی به کودکان دارد.
وی افزود: علاوه بر این دو طرح، مرکز مشاوره روانشناختی شکوه زندگی نیز در راستای ارائه خدمات مشاوره ای به مردم افتتاح شد.
شهرستان شهرضا دارای 10مرکز ترک اعتیاد شامل یک مرکز دولتی، چهار مرکز خصوصی با مجوز بهزیستی و پنج مرکز خصوصی با مجوز دانشگاه علوم پزشکی است.
شهرستان شهرضا با جمعیتی حدود 160 هزار نفر در 70 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
7144 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.