به گزارش ایرنا، حمید باقری روز سه شنبه در حاشیه دیدار با فرماندار اردستان به خبرنگاران بیان کرد: 2 طرح ملی در پی منویات مقام معظم رهبری از سال 1395 با عنوان جی نف و سیماک به شرکت پست محول شد و از سال آینده در شهرستان اردستان نیز کلید خواهد خورد.
وی افزود: با اجرای این طرح ها در کنار بالا رفتن بهره وری، از امضاهای خلاف (طلایی) و زمین خواری نیز جلوگیری می شود.
جی نف (GNAF) شاخص معتبری از نشانی های مکان مرجع تایید شده در سطح کشور که هر یک از نشانی ها با دقت بالا اعتبار سنجی شده و شامل جزئیاتی مانند محله، نام معبر، شماره پلاک و مختصات جغرافیایی منحصر بفرد ملک است و با ایجاد ارتباط بین داده های متنی و مکانی نشانی های معتبر، دوباره کاری ها و خطاهای مرتبط با نشانی های جعلی و باطل را حذف کرده یا کاهش می دهد.
سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور (سیماک) یک زیرساخت نرم‌افزاری دانش‌بنیان، یکپارچه و جامع برای مدیریت بهینه امور املاک و نیز تسهیل و سرعت بخشی به کارهای مقدماتی سرمایه‌گذاری و شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی و صدور تمام مجوزهای ساخت و ساز املاک در داخل و خارج شهرها و روستاها است.
سرپرست اداره کل پست استان اصفهان در ادامه بیان کرد: جلب رضایت مردم و خدمات دهی مناسب سرلوحه کار کارکنان پست است و اداره ها و دفترهای خدمات پستی در این راستا در نقاط شهری و روستایی استان اصفهان فعال شدند.
او با اشاره به ورود ماهانه نزدیک به 35 هزار محموله پستی و خروج 29 هزار محموله از استان اصفهان اضافه کرد: پست در 23 شهر حضور داشته و در زمینه مختلف مانند خدمات خودرویی همچون تحویل کارت سوخت، کارت خودرو، برگ سبز یا سند خودرو با ثبت اسناد و املاک همکاری دارد.
باقری با اشاره به فعالیت 80 ایستگاه ثابت و 20 ایستگاه سیار برای دریافت درخواست کارت هوشمند ملی گفت: ماهانه 25 تا 30 هزار فقره سند تک برگی نیز درب خانه ها به مردم تحویل می شود.
وی همچنین عنوان کرد: 260 فروشگاه در استان اصفهان نیز هم اکنون طرف قرارداد با پست هستند که افزون بر هشت هزار مرسوله را دریافت کرده و به درب خانه ها می رسانیم.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.