به گزارش ایرنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در این جلسه با اشاره به ارزیابی دستگاه ها در سال 96 طی جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش قم، شرکت آب و فاضلاب، اداره کل بهزیستی، ادره کل امور مالیاتی و سازمان جهاد کشاورزی جزو دستگاه های برتر شناخته شدند.
سید حسن رضوی افزود: همچنین سه دستگاه که در سال 96 نسبت به سال 95 در عملکرد و نحوه خدمات رسانی موفق عمل کرده اند شامل اداره کل زندان ها، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و اداره کل تعزیرات حکومتی می باشند.
وی ادامه داد: همچنین پنج دستگاه از جمله اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل اقتصاد و دارایی، شرکت آب و فاضلاب روستایی، اداره کل ثبت احوال و اداره کل استاندارد قم دارای بالاترین امتیازها بعد از دستگاه های برتر در حوزه های شاخص های عمومی و اختصاصی هستند.
وی با بیان این که فرایند ارزیابی از دستگاه ها در استان قم از نیمه دوم شهریورماه سال 96 آغاز شد گفت: شاخص های عمومی و اختصاصی در این زمان به دستگاه ها ابلاغ و بر اساس آن دوره های آموزشی برگزار شد.
رضوی اضافه کرد: عملیات خود ارزیابی توسط دستگاه ها در سامانه ملی در سال 97 آغاز شد و سپس عملیات ارزیابی نهایی صورت گرفت.
وی گفت: همچنین نظر مدیران ارشد استان از جمله استاندار و معاونان وی در خصوص عملکرد دستگاه ها بی تاثیر نبوده است و نظرهای آنان نیز جمع آوری شد و در نهایت دستگاه های برتر در جلسه شورای راهبردی و مدیریت استان انتخاب شدند.
رضوی هدف از برگزاری جشنواره شهید رجایی را شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت و نهادینه‌ کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه ‌های اجرایی در سطوح مختلف برشمرد و گفت: برگزاری این گونه جشنواره ها کمک شایانی به رقابت سازنده دستگاه ها در خدمت رسانی درست به مردم می کند.
وی خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه ها در خدمت رسانی مناسب به قشرهای مختلف مردم، تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مندی مردم مهمترین دستاورد این جشنواره در سطح ملی و استانی است.
دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.