امیر محمدی چهر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پس از صدور حکم کالاهای احتکار شده در قم توسط اداره کل تعزیرات در حال قیمت گذاری بر روی این محصولات هستیم تا به زودی برای عرضه آن اقدام شود.
وی بیان کرد: مراحل قانونی عرضه این کالاها انجام شده و پس از قیمت گذاری به سرعت در اختیار مردم قرار می گیرد.
وی ادامه داد: احکام عرضه محصولاتی همچون کاغذ گلاسه، لوازم التحریر، چای خارجی و جو در قم صادره شده و این کالاها به زودی عرضه عمومی می شود.
محمدی چهر گفت: کالاهای دیگری نیز وجود دارد که پس از طی مراحل قانونی و صدور احکام آن توسط اداره کل تعزیرات استان، نسبت به قیمت گذاری و عرضه اقدام خواهد شد.
وی بیان کرد: شهروندان می توانند هر گونه گزارشی را در خصوص احتکار کالا به سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و 135 اداره کل تعزیرات استان گزارش دهند تا با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت بگیرد.
وی ادامه داد: به مردم اطمینان می دهیم نظارت ها بر بازار استان و روند عرضه کالاها در آن با جدیت دنبال خواهد شد و با هرگونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی و احتکار برخورد می شود.
طرح تشدید مبارزه با گرانفروشی و احتکار، از هفته گذشته با هدف بازرسی از واحدهای صنعتی، انبارها، سردخانه ها، کشتارگاه های دام و طیور و همچنین برخورد با گرانفروشی، امتناع از فروش، اختفا و احتکار در استان قم آغاز شده است.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.