رئیس هیات تنیس روی میز قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به حضور 19 تیم از سراسر کشور در این رقابت ها گفت: این مسابقات در 6 گروه به صورت تیمی و انفرادی تا روز سه شنبه دوم مردادماه ادامه دارد.
محمد عموئیان با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی 8 تا 9 سال است، ادامه داد: اختتامیه مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور در بخش پسران، سه شنبه شب برگزار و جام ها و مدال های تیم ها و نفرات برتر اهدا می شود.
وی با اشاره اقدام های صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در قم افزود: با توجه به گرمی هوا، سالن هایی برای برگزاری این مسابقات انتخاب شده که از نظر سیستم سرمایشی دارای وضعیت مطلوبی باشد.
مدیر برگزاری مسابقات تنیس روی میز نونهالان اظهار داشت: این رقابت ها در مجموعه ورزشی شهدای هفتم قم و در 2 سالن خانه تنیس روی میز و کبدی که در مجاورت یکدیگر قرار دارند به طور همزمان برگزار می شود.
عموئیان با اشاره به حضور تیم نونهالان قم در این دوره از مسابقات گفت: تیم پنج نفره تنیس روی میز استان قم در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می رود که در نخستین مسابقه خود موفق به شکست تیم بوشهر شد.
وی با بیان این که استان قم بلافاصله میزبانی رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نونهالان دختر کشور خواهد بود گفت: دختران نونهال ورزشکار از سراسر کشور در روزهای سوم، چهارم و پنجم تیرماه در قم به رقابت خواهند پرداخت.
400 ورزشکار آقا و 150 ورزشکار خانم به صورت حرفه ای در رشته تنیس روی میز قم فعالیت می کند. بیش از 30 مربی و 20 داور فعال در رشته تنیس روی میز در قم وجود دارد.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.