به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی پلیس قم روز چهارشنبه اعلام کرد که رئیس هیات نظارت ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه این طرح گفت: افتخار پلیس، حفظ و برقراری امنیت و آرامش مردم است.
سردار بهرام نوروزی، حضور گشت های پلیس را مایه احساس امنیت و آرامش مردم دانست و اظهار داشت: حوزه ماموریت های پلیس قم بر 2 بخش زائران و مجاوران است که به عنوان خادم حضرت معصومه(س) انجام وظیفه می کند.
وی اضافه کرد: مردم استان قم امنیت شان را مدیون پلیس دانسته و افتخار این نیرو نیز خادمی مردم است.
نوروزی بیان داشت: سیزدهمین طرح ذوالفقار که اکنون به نام فتح 2 نامگذاری شده به منزله نمایش قدرت و اقتدار پلیس قم است، چراکه با انجام این رزمایش ها از مدتی قبل، یک هزار و 300 مجرم سابقه دار و افراد شرور دستگیر شده اند.

** فرمانده انتظامی استان قم نیز در حاشیه این طرح گفت: طرح فتح 2 در حوزه های مختلف اطلاعات، آگاهی، انتظامی و عملیاتی در 2 بخش آشکار و پنهان برگزار که بیش از 18 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سردار کاظم مجتبایی، اهداف این طرح را شامل زمین گیر کردن سارقان سابقه دار، برخورد جدی و تشدید مقابله با مجرمان پرخطر و همچنین پاکسازی میادین و معابر از لوث وجود معتادان متجاهر برشمرد.
وی گفت: پلیس مصمم است با مجرمان پرخطر و فروشندگان مواد مخدر و همچنین سارقان با جدیت برخورد و مقابله کرده و امیدوار هستیم اهداف این طرح که مهمترین آن گسترش و تامین امنیت عمومی است محقق شود.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: تا زمانی که نیاز باشد نیروی انتظامی این طرح ها را با هماهنگی دستگاه قضایی ادامه خواهد داد تا منجر به گسترش امنیت عمومی و اجتماعی در سطح استان شود.
مجتبایی افزود: دستگاه قضایی با تلاش خود و پلیس نیز به عنوان محور تامین کننده امنیت در سطح کشور از جمله استان قم، مسئولیت و ماموریت دارند تا به وظیفه شان به خوبی عمل کنند.
وی گفت: در سال جاری در بعضی از جرائم خرد شاهد افزایش هستیم اما در جرائم مهم مانند سرقت مسلحانه و سرقت به عنف و بسیاری از جرائم خشن با کاهش مواجه هستیم.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.