به گزارش ایرنا، روابط عمومی شهرداری قم روز سه شنبه اعلام کرد، استاندار قم در این آیین اظهار کرد: با امید و همدلی و همکاری به کوری چشم دشمنان و با تدبیر علیه توطئه‌های دشمن که با تمام توان و تجربیات به دنبال فشار بر مردم ما هستند بر مشکلات فائق خواهیم آمد.
سید مهدی صادقی با بیان این که با هدایت های رهبر معظم انقلاب و همدلی، توطئه دشمنان خنثی خواهد شد، گفت: با تدبیر معظم له شاهد شکل‌گیری هماهنگی گسترده‌ای در کشور برای پیروزی بر توطئه‌های دشمن هستیم.
وی درادامه با تقدیر از خدمات شهرداری قم گفت: مدیران شهرداری به دنبال حل مشکلات شهری هستند و شاهدیم که اقدام های گسترده ای در این زمینه انجام شده است.

**نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری برای رشد و توسعه شهر قم، اظهار کرد: منطقه چهارمردان و آذر جزو مناطق اصیل قم است و از نظر امکانات رفاهی از مناطق غیربرخوردار می باشد و تلاش‌ها باید برای رفع مشکلات مردم این منطقه باید بیشتر شود.
احمد امیرآبادی فراهانی با تاکید بر توسعه بوستان‌ها و فضای سبز در مناطق محروم و اصیل شهر، گفت: انقلاب اسلامی از منطقه چهارمردان آغاز شده و باید تلاش شود مشکلات کمتر شده و امکانات بیشتری به مردم اختصاص یابد.
وی بیان کرد: ما درمجلس تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست ، پشتیبان مدیران شهر باشیم تا آنان بتوانند برنامه‌های و پروژه های شهری را با شرایط بهتری به سرانجام برسانند.

** 200 طرح طی دهه کرامت در قم افتتاح می شود
شهردار قم نیز در این آیین با اشاره به افتتاح طرح های عمران شهری همزمان با دهه کرامت، اظهار کرد: کرامت و فرهنگ رضوی باید در زندگی تمام ما جاری شود.
سید مرتضی سقائیان نژاد با بیان این که امروز دشمن ناکارآمدی نظام اسلامی و ناامیدی مردم را هدف گرفته است، گفت: ما تاکید داریم که ثابت کنیم اینطور نیست؛ بودجه سال گذشته شهرداری بیش از 2 هزار و 200 میلیارد تومان بسته شد در حالی که بودجه سال 94 شهرداری کمتر از یکهزار میلیارد تومان بود و ما به منتقدان تاکید کردیم که در نظام اسلامی تحریم و بن‌بست نداریم و هرچه در توان داریم باید به کار ببندیم تا به مردم خدمت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه خادمان مدیریت شهری سر سوزنی کارهای عمرانی، خدماتی، فرهنگی و توسعه‌ای خود را کم نکرده‌اند، تصریح کرد: ما با اعتماد، اعتقاد و خداباوری در حال کار و تلاش برای شهروندان هستیم.
وی اضافه کرد: اتفاق های جدیدی که در شهر می‌افتد امیدی جدید برای شهروندان است؛ ما در این شرایط احساس تحریم و فشار نمی‌کنیم و طبق برنامه جلو می‌رویم.
وی با تاکید بر این که 200 طرح در ایام دهه کرامت درقم افتتاح می‌شود، اظهار کرد: حدود 400 میلیارد تومان برای آماده‌سازی طرح های این دهه هزینه شده است.
توزیع بیش از 35 هزار تن آسفالت، احداث هفت بوستان شهری، کاشت نهال در شهر و غیره از جمله طرح هایی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.
مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه یک قم نیز در این آیین گفت: با توجه به وسعت منطقه که بالغ بر یکهزار و 450 هکتار است و سرانه جمعیتی 220 هزار تن، محدودیت‌هایی در حوزه سرانه‌های فضای سبز داشتیم که با توجه به تاکید شهردار و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر منابع خوبی اختصاص یافت که بهبود سرانه‌ها را در منطقه شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: 43 بوستان در سال 95 در منطقه وجود داشت و سرانه فضای سبز 6.5 مترمربع بود که امسال تعداد بوستان‌ها به 60 مورد و سرانه به 7.8 مترمربع افزایش یافت و در سال 97 نیز احداث هشت بوستان را در دستور کار داریم که امیدواریم با افتتاح آن سرانه را به 9.5 مترمربع افزایش دهیم.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.