به گزارش ایرنا، رضا سیار چهارشنبه شب در جلسه شورای ترافیک در تالار امام جواد (ع) استانداری، اظهار داشت: در2 سال گذشته که طرح ممنوعیت ورود خودرو به هسته مرکزی اجرا شده خانواده های زیادی این محل را ترک کردند.
وی با بیان اینکه ساکنان محله گذرخان و گذرعشقعلی به دلیل نابسامانی اوضاع ترافیکی و عدم امکان عبور و مرور خانه های خود را به اتباع خارجی اجاره داده اند، و وجود خانه مسافرهای غیر مجاز نیز از همین جا نشات می گیرد افزود: این محله ها دیگر جای زندگی کردن و تردد نیست، و کسی رغبت نمی کند به آنجا برود.
فرماندار قم گفت: سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) هزینه زیادی در این محلات کرده و بهترین سنگ فرشی ها و آسفالت نیز به کار گرفته می شود، اما وقتی امکان تردد نیست هیچکس تمایل به زندگی کردن در آنجا را ندارد.
فرماندار قم با اشاره به ایجاد هتل های 5 طبقه در یک کوچه 4 متری و پارک بیش از حد موتور به گونه ای که خروج از خانه را با مشکل مواجه کرده است، افزود: کسانی که در هسته مرکزی شهر سکونت دارند، حق داشتن خودرو را نیز مانند بقیه شهروندان دارند، اما اعمال محدودیت های ترافیکی این حق را از آنها گرفته است.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.