به گزارش ایرنا، پیکرهای مطهر این شهیدان با حضور خانواده های آنان، قشرهای مختلف مردم، فرماندهان، بسیجیان و طلاب حوزه های علمیه تا حرم بانوی آب و آینه بدرقه شد.
در مسجد امام حسن عسکری(ع) مراسم وداع با پیکرهای شهدا برگزار شد و مداح اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی، نوحه خوانی و بیان رشادت های شهدا در جنگ با تکفیری ها در سوریه پرداخت.
مردم در طول مسیر تشییع، با در دست گرفتن شاخه های گل، پیکرهای مطهر شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) را که برای دفاع از حریم حرم ولایت جانفشانی کرده بودند، گلباران شد.
مردم شهید پرور قم تصاویری از رشادت های این شهدا در جنگ با گروه های تکفیری را در دست گرفته و شعارهای « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» سردادند.
پیکرهای مطهر شهدا بعد از طواف بر گرداگرد ضریح مطهر کریمه اهل بیت(ع) و اقامه نماز میت توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، برای خاکسپاری در کنار همرزمانشان به قطعه شهدای آرامستان بهشت معصومه قم منتقل شد
شرکت کنندگان در این مراسم با مشت های گره کرده ضمن اعلام انزجار از اقدام های تروریستی در جهان اسلام، خواستار اتحاد مسلمانان برای مقابله با دسیسه های دشمنان و تداوم راه و اهداف مقدس شهدا شدند.
8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.