به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این پیام تسلیت آمده است: ارتحال عالم مجاهد آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی(ره) نماینده ولی‌فقیه در استان‌ فارس و امام جمعه شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
در این پیام آمده است: این روحانی عالیقدر موسس مدارس علمیه ارزشمندی در استان فارس بوده و همچنین در عرصه فرهنگ در دانشگاه‌ های شیراز نقش برجسته ‌ای در ترویج معارف اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) داشتند.
پیام ادامه یافته است: ایشان در دوران پیش از انقلاب مبارزی خستگی ناپذیر و یاوری توانمند برای نهضت اسلامی بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همراه با ولایت، محوری برای وفاداران انقلاب اسلامی نظام بودند.
در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: این مجموعه رحلت آن روحانی مبارز را به محضر حضرت بقیه ‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید، حوزه‌ های علمیه و مردم وفادار و شریف استان فارس و همچنین بازماندگان ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.
آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز، دوشنبه شب 17 اردیبهشت 97 به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.
وی که از اواخر بهمن 78 امام جمعه شیراز شد، هشتم اردیبهشت 97 استعفای خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب کرد.
مراسم وداع با پیکر امام جمعه فقید شیراز شامگاه سه شنبه پس از نماز مغرب و عشا، در شبستان امام خمینی (ره) ، حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور اقشار مختلف مردم انجام خواهد شد.
/8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.