حسین کمالی رییس خانه احزاب کشور دقایقی پیش به‌منظور برگزاری اولین انتخابات خانه احزاب استان‌قم وارد این شهر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار و رییس خانه احزاب کشور در بدو ورود مورد استقبال مرتضی بابایی مدیرکل امور سیاسی استانداری قم، علی چهره‌قانی دبیر حزب اسلامی کار استان قم و تنی چند از فعالان سیاسی این استان قرار گرفت.

کمالی در اولین برنامه خود در سفر به شهر قم عصر امروز با حضور در سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان شهر قم در همایش عمومی احزاب و تشکلات سیاسی این استان سخنرانی خواهد کرد.

برنامه بعدی رییس خانه احزاب کشور در سفر امروزه خود به شهر قم برگزاری اولین دوره انتخابات خانه احزاب استان قم با حضور نمایندگان احزاب و تشکلات سیاسی اصلاح طلب ، اصولگرا و معتدلین و مستقلین خواهد بود.

مرتضی بابایی مدیرکل امور سیاسی استانداری قم در همین باره به خبرنگار ایلنا در قم گفت: در حال حاضر 42 حزب و تشکل سیاسی در استان قم نمایندگی دارند که اولین دوره انتخابات خانه احزاب این  استان را عصر امروز با حضور رییس خانه احزاب کشور برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: خانه احزاب ایران در دولت اصلاحات فعالیت جدی خود را آغاز کرد اما در دولت سابق این فعالیت جدی تقریبا متوقف شد تا اینکه در دولت تدبیر و امید سیاست تقویت خانه احزاب و تشکیل خانه‌های احزاب استانی در دستور کار قرار گرفت؛ بر همین اساس استان قم به‌عنوان اولین استان‌های ایران عصر امروز خانه احزاب خود را تشکیل خواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.