به گزارش ایرنا، عظیم ابراهیم پور عصر یکشنبه در سومین آیین پاسداشت شهدای جبهه مقاومت اسلامی درقم افزود: همانگونه که خداوند در قرآن پیروزی را وعده داده است، افق ما پیروزی نهایی بر استکبار است.
وی خاطرنشان کرد: وقتی مردم برای خدا قیام می کنند یقین پیدا کنید که خداوند کمک می کند؛ همانگونه که حلب آزاد شد، به یقین یمن هم آزاد خواهد شد.
سوریه حدود هفت سال است با حضور گروه های مسلح و تروریستی که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند با بحران روبه رو است.
عربستان همراه با چند کشور دیگر عرب از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرد.
ابراهیم پور با اشاره به این که امروز جنگ واقعی بین صهیونیسم و اسلام است، تصریح کرد: همه می دانیم صهیونیست ها به دنبال تسلط بر جهان به نفع خودشان هستند؛ به راه انداختن جنگ در مناطق مختلف جهان نیز بهانه ای برای نزاع رو در روی جبهه حق و باطل است.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ادامه داد: این مباحث در سراسر جهان به اندازه ای جریان دارد که در انتخابات کشورهای مختلف از جمله لبنان و عراق خود را نشان می دهد.
وی با بیان این که امروز انقلاب اسلامی درمسیر خودش باقرائتی مواجه شده است، گفت: عده ای اساسا اصول و آرمان های انقلاب را پس می زنند و به دنبال سازش با آمریکا و ایادی استکبار هستند.
وی افزود: امروز این تفکر در ایران خود را نهادینه می کند و به سوریه، افغانستان، پاکستان و کشورهای مسلمان دیگر القا می نماید که به جای مقاومت سازش کنید.
ابراهیم پور اضافه کرد: فعالیت این تفکر در کشور باعث شده عده ای مطرح کنند که باید سازش کنیم حتی با کشورهایی که در هشت سال جنگ تحمیلی به رژیم بعث عراق بمب شیمیایی دادند نیز باید مذاکره نماییم.
وی به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و اروپا اشاره و بیان کرد: 2 نامه رهبری توسط نخبگان کشورهای اسلامی مورد تحلیل قرار گرفته است و بسیاری از نخبگان جهان در تفکر انقلاب اسلامی و جریان مبارزه با تکفیریها با ما توافق دارند.
وی افزود: این تحولات نشان می دهد جهت عالم در آینده به سمت تفکر انقلاب اسلامی حرکت خواهد کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در2 بهمن سال 1393 و هشتم آذرماه سال 1394، 2 نامه به عموم جوانان کشورهای غربی نوشتند.
سومین آیین پاسداشت شهدای جبهه مقاومت اسلامی با حضور دانشجویان دانشگاه مفید قم در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد و تعدادی از خانواده های شهیدان مدافع حرم نیز تجلیل شدند.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.