حجت الاسلام والمسلمین محمود صلواتی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: به صورت طبیعی تلاش تلاشگران عرصه امنیت برای تامین آرامش اجتماعی مردم، مورد تایید حضرت حجت (عج) و جامعه قدرشناس ایران اسلامی خواهد بود.
وی ادامه داد: امنیت امروز یکی از مقوله های مهم توسعه و پیشرفت هر جامعه ای است و از آنجا که مردم به صورت طبیعی مشغول کسب و کار روزانه خود می باشند، از روزنه های نفوذ دشمن غافل هستند، به همین دلیل عده ای به صورت خالصانه در جهت آرامش مردم و امنیت جامعه گام برمی دارند و این ارزش بزرگی است.
صلواتی با اشاره به تلاش های شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی گفت: انسان های مخلص و مومن واقعی کسانی هستند که آثار و دستاوردهای آنها برای جامعه مشخص و شفاف، ولی خود گمنام می باشند، به همین دلیل این نیروها رسالت بسیار سنگین و دشواری بردوش دارند.
وی خاطرنشان کرد: اگر ما بخواهیم حکومت عدل جهانی حضرت امام مهدی (عج) محقق شود، ناگزیر باید همه آحاد جامعه برای این هدف بزرگ تلاش کنند که مهمترین آن مساله امنیت در ابعاد مختلف آن است.
وی تصریح کرد: کسانی که بی سروصدا در زمینه امنیت جامعه خدمت می کنند در حقیقت سربازان گمنان امام زمان (عج) هستند، آنان بدون اینکه خود شناخته شوند به جامعه خدمت ، امنیت مردم را حفظ و نیروها را برای تحول، تعالی و تکامل آماده می کنند.
صلواتی همچنین گفت: مردم تلاش های شبانه روزی فرزندان خدوم خود در تامین امنیت کشور را فراموش نخواهند کرد.
7401/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.