به گزارش ایرنا، وی در این آیین گفت: آیت الله سید علی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان سقوط صدام و زمانی که داعش عراق را تهدید کرد، در کنار مردم عراق ایستادند و این کشور را از خطر سقوط نجات دادند.
وی بیان کرد: مردم و جوانان عراق نیز با تبعیت از حکم مرجعیت و تشکیل حشدالشعبی در برابر داعش و گروه های تروریستی به پا خواستند و عتبات عالیات را از خطر رها کردند.
وی ادامه داد: در این پیروزی ها، تلاش های سردار حاج قاسم سلیمانی، به همراه ولایمتداری جوانان مدافع حرم بسیار راهگشا بود، با این مجاهدت ها و تقدیم خون رزمندگان اسلام، توانستیم کل خاک عراق را از سلطه داعش آزاد کنیم.
همچنین تولیت مسجد مقدس جمکران در این آیین گفت: این مانور بزرگ سربازی و عشق به امام زمان (عج) که از دریای بیکاران مقاوت اسلامی جوشید حاصل آموزه های انقلاب اسلامی است که در سراسر جهان اسلام گسترده شده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، افزود: امروز میلیون ها تن آماده اند جان خود را در راه اسلام فدا کنند و این از آثار انقلاب اسلامی است، همان طور که امام راحل (ره) می فرمودند «این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.»
وی ادامه داد: در شب نیمه شعبان میلیون ها عاشق و دلداده مهدویت در مسجد مقدس جمکران حاضر شدند در حالی که اگر هر دستگاهی با صرف میلیاردها تومان هزینه می خواست این کار را انجام دهد، نمی توانست؛ این حضور از ولایتمداری مردم ایران و خون شهدا، ناشی می شود.
همچنین در این آیین از حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری، رهبر مقاومت اسلامی کشور عراق به عنوان خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.
در ادامه مجری برنامه در سخنانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی نیز به عنوان مهدی یاور سال انتخاب شده است که در زمانی مناسب تندیسی به عنوان قدردانی به ایشان اهدا خواهد شد.
همه ساله در ایام نیمه شعبان عاشقان و شیفتگان حضرت ولیعصر(عج) از سراسر ایران اسلامی با تشرف به مسجد مقدس جمکران در جشن ولادت آخرین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت شرکت کرده و برای ظهور و سلامتی ایشان دست به دعا برمی دارند.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.