به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری، عصر سه شنبه در آیین جشن های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران قم افزود: قیام امام زمان (عج) در امتداد حرکت همه پیامبران الهی و معصومین (ع) است و مدافعان جبهه مقاومت نیز به عنوان منتظران ظهور (عج) درهمین راستا حرکت و با اهدای خون خود می کوشند با ظلم مبارزه و عدالت را برقرار کنند.
وی بیان کرد: مقابله جبهه حق و باطل در همه زمان ها جریان دارد و رزمندگان جبهه مقاومت با بصیرت و شناخت صحیحی که از شرایط زمان دارد خود را برای یاری رساندن به امام عصر (عج) آماده می کنند.
وی ادامه داد: هر کس می خواهد منتظر حقیقی امام زمان (عج) باشد باید واقعا خود را آماده مقابله با ظالمان کند، انتظار تنها به شور و هیجان داشتن و آمدن به مسجد جمکران نیست، بلکه منتظر حقیقی خود را آماده کار و تلاش و جهاد در راه خدا می کند.
الحیدری گفت: انتظار یعنی اطاعت از ولی فقیه که در زمان غیبت، نایب امام زمان (عج) است؛ هر کس در امتحان های قبل از ظهور موفق شود می تواند در آن زمان یاور حضرت باشد.
وی بیان کرد: جنگ جبهه حق و باطل درزمان ما مقدمه ای است برای رسیدن به رکاب همراهی امام زمان (عج)، هر کس در این زمان خود را کنار بکشد و برای مقابله با ظالمان نکوشد، جز منتظران حقیقی نیست.
رهبر مقاومت اسلامی عراق گفت: جبهه باطل در زمان ما همان آمریکا، اسرائیل، داعش، آل سعود و نظام های مرتجع منطقه هستند، اگر کسی امروز دشمن را نشناسد در زمان ظهور هم نمی تواند بصیرت لازم را داشته باشد.
وی بیان کرد: منتظر ظهور عاشق شهادت است و خود را برای حضور در جبهه های مقابله با ظالمان آماده می کند و از مرگ هراسی ندارد.
وی ادامه داد: زمانی که داعشی ها از کشورهای مختلف جهان به سوریه و عراق آمدند و دولت این کشورها را در معرض خطر قرار دادند ،این امر ولایت فقیه بود که منجر به نجات این کشورها شد و امروز خطر از عراق رفع و سوریه به مرحله استقلال و آزادی رسیده است.
الحیدری گفت: فتوای مرجعیت عراق درکنار حضور رزمندگان جبهه مقاومت که به امر ولایت فقیه در صحنه حاضر شدند، عراق را از فتنه و خطر داعش نجات داد.
وی بیان کرد: امروز جوانان جبهه مقاومت از کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و سایر کشورهای اسلامی درحال مقابله با ظالمان هستند و جبهه بسیار مستحکمی تحت امر ولایت فقیه در جهان اسلام تشکیل شده است.
وی ادامه داد: یک روز ولایت فقیه فرمودند ما اجازه نمی دهیم آمریکا وارد ایران شود و امروز می فرمایند ما اجازه نمی دهیم آمریکا در منطقه بماند، این همان حقیقت جبهه انتظار است که با حضور جوانان ولایتمدار ایجاد شده است.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.