به گزارش ایرنا، آزاده لاجوردی روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد اشتغال خانگی، نقش مدیریتی زنان در تربیت صحیح فرزندان، ایجاد شور و انگیزش در میان بانوان کارآفرین جهت ارتقای استانداردهای کسب و کار بانوان، ایجاد فضای هم افزایی و تلاش در جهت بهبود محیط کار، ایجاد بستر اشتراک گذاری تجارب بانوان کارآفرین و خودباوری در زنان استان قم است.
وی گفت: فراخوان این جشنواره از بهمن ماه سال گذشته آغاز و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسید که دراین رابطه حدود 60 بانوی کارآفرین ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: ما تلاش داریم بانوان کارآفرین در عرصه های حوزه های مختلف صنایع دستی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، کشاورزی را سازماندهی کنیم.
وی افزود: در همین راستا با دانشگاه های استان قم تفاهمنامه همکاری بسته شده است تا دوره های آموزشی و مهارت های زندگی برای آنان ارائه شود.
وی با بیان این که از 10 بانوی برتر کارآفرین تقدیر می شود گفت: با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی از این بانوان در حوزه های مختلف در جشنواره شناسایی و تجلیل از زنان توانمند و تاثیرگذار تجلیل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با مشارکت بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، اداره کل فنی و حرفه ای، اداره کل امور بانوان استانداری، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علمی و کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی ، اتاق اصناف، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم و پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می شود.
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.