به گزارش ایرنا از شهرداری قم، وی روز سه شنبه در دیدار سید مرتضی سقاییان‌ نژاد شهردار قم، با تقدیر از فعالیت ‌های صورت گرفته در راستای عمران و آبادانی این شهر اظهار داشت: در مدتی که در قم حضور دارید، کارهایی انجام دادید که قابل توجه و تشکر است.
وی تصریح کرد: تلاش شما بر این باشد که حسن عمل خود را هم چنان به مردم نشان دهید و باقیات صالحات از خود باقی بگذارید تا مردم همواره از شما و یادگارهایی که در شهر قم به جای گذاشتید، یاد کنند.
وی با اشاره به آیه‌ ای از قرآن گفت: خداوند می ‌فرماید که ما امروز و فردایی داریم و هر انسانی متناسب با عمل او پاداش خواهیم داد و درباره او ظلم نخواهیم کرد، پس اگر معتقد باشیم که چنین روزی در پیش است و پاداش عمل ما را پرداخت خواهند کرد، به طور حتم بیشتر تلاش می کنیم.

* آیت الله مومن: مردم با دیدن پیشرفت ها بیشتر کمک می کنند
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری نیز در دیدار شهردار قم گفت: در این مدت که شما در مدیریت شهری قم فعال هستید، بدگویی نشنیدیم و مردم از کار شما رضایت دارند و امیدواریم همواره شاهد خدمت بیشتر باشیم.
آیت‌الله محمد مومن اظهار کرد: اگر مردم ببیند که مسئولان کار می‌ کنند، ارادتمند مجموعه مسئولان خواهند شد و همراهی می ‌کنند، وقتی مردم پیشرفت‌ ها را می ‌بینند بیشتر تحمل خواهند کرد و کمک می‌ نمایند.
وی با تاکید بر این که انقلاب ما را خدا نگه داشته است،گفت: امام خمینی(ره) همواره تاکید داشتند که در کارها خدا را در نظر داشته باشید.
عضو فقهای شورای نگهبان اظهار کرد: اگر شما خدمت کنید، کسی نارضایتی نخواهد داشت و مشمول لطف و عنایت مردم می شود.

* اختصاص 60 میلیارد ریال برای مکانیزاسیون پل‌ های عابر پیاده
شهردار قم نیز در دیدار با آیت الله مومن، با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: 100 میلیارد ریال برای خرید اتوبوس‌ های جدید و 130 میلیارد ریال برای نوسازی آنها و 60 میلیارد ریال نیز برای مکانیزاسیون پل‌ های عابرپیاده اختصاص یافته است.
سید مرتضی سقاییان ‌نژاد با بیان این که روز به روز انسجام و شناخت در کار مدیریت شهری بیشتر شده است، اظهار کرد: تلاش ما بر این بوده که مشکلاتی که در بخش‌ های مختلف در شهر قم وجود داشته است را برطرف کنیم و مدیریت شهری خدوم و منسجم ایجاد شود تا هر کسی در این جایگاه بتواند به دنبال خدمت به مردم باشد.
وی به طرح ساماندهی وانت ‌بارها اشاره کرد و افزود: در چند نقطه شهر مشکلاتی داریم که در حال رفع آنها هستیم، دستفروشان محدوده حرم مطهر ساماندهی شده ‌اند و در جمکران نیز برنامه ‌ای برای ساماندهی داریم.
وی توسعه فضای سبز را یکی از برنامه‌های جدی شهرداری دانست وگفت: بوستان یکهزار هکتاری زائر از جنوب دانشگاه مفید و کوه دوبرادران در دستور کار شهرداری است، این طرح 4 ساله است که فضای سبز مطلوبی را برای شهر قم فراهم می‌ کند.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.