در این خبر آمده است:مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی بیش از 90 هزار نفر از پایانه‌های مسافربری شهر قم در نوروز امسال خبر داد.
رضا پوریافر با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در پایانه‌های مسافربری شهر قم به مناسبت نوروز اظهار کرد: در نوروز امسال بیش از 90 هزار نفر از پایانه‌ها و پارکسوارهای این سازمان جابجا شده‌اند.
وی افزود: این تعداد مسافر با سرویس دهی 3 هزار و 83 دستگاه اتوبوس،2 هزار و 367 دستگاه تاکسی برون شهری و هزار و هشت دستگاه مینی بوس جابجا شده‌اند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به تشکیل ستاد خدمات رسانی نوروزی برای خدمات رسانی مطلوب به مسافرین در این سازمان گفت: در این ایام بازدید مستمر از روند خدمات‌رسانی برای رفع مشکلات صورت گرفت.
وی برگزاری مراسم استقبال نمادین از مسافرین نوروزی همراه با اهداء 2 هزار شاخه گل و شیرینی، خدمات رسانی 5 پایانه و یک پارکسوار به صورت شبانه روزی به مسافرین نوروزی، طراحی و چاپ بنرهای راهنمای مسیر و تبریک سال نو و خیر مقدم به مسافرین نوروزی، آماده باش بیش از 50 نفر از پرسنل سازمان اعم از اداری و خدماتی و انتظام سازمان برای ارائه خدمات به مسافرین، آذین بندی کلیه پایانه‌ها و پارکسوارها با توجه به ایام نوروز و مناسبت‌های ماه رجب و برپایی مراسم سنتی سمنو پزان در ابتدای ایام نوروز و توزیع در بین مسافرین نوروزی را از دیگر اقدامات انجام شده به مناسبت آغاز سال جدید دانست.
پوریافر با اشاره به پاسخ گویی مرکز پیام سازمان جهت راهنمای مسافرین از نحوه تهیه بلیط به صورت اینترنتی و حضور و ساعات حرکت اتوبوس‌ها خاطرنشان کرد: به مناسبت آغاز سال جدید توزیع بیش از 2 هزار و 500 بسته فرهنگی شامل کتاب، بروشور، CD و نقشه استان، فعالیت ایستگاه فرهنگی سازمان با حضور مبلغین حوزه علمیه استان و پاسخ گویی به مسائل شرعی و اعتقادی و بر پایی ایستگاه کودک، برپایی نماز جماعت در مسجد پایانه مرکزی و برگزاری مراسم‌های مذهبی در مناسبت‌های ماه رجب، فعالیت ایستگاه مطالعه سازمان و ارائه کتاب به صورت رایگان با موضوعات مختلف در سالن کوثر و... صورت گرفت.
6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.