به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز سه شنبه دردیدار با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید درقم افزود: سپاه سنگرنشین خط مقدم انقلاب است، رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور فرموده ‌اند که با حوزه های علمیه و علما و روحانیون آگاه و اثرگذار ارتباط داشته باشیم.
وی با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری 3 مولفه اصلی را برای ما ابلاغ کرده‌ اند که عبارتند از معنویت، بصیرت دینی و روحیه و فرهنگ جهادی، انقلابی و عاشورایی است و ما مولفه چهارم به نام ولایتمداری را اضافه نمودیم.
وی تصریح کرد: باور ما این است که توفیقاتی که سپاه و بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی دارد، بعد از ولایتمداری به خاطر ارتباط با مراجع و روحانیت است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که پیوند سپاه و بسیج باید با مراجع و روحانیت بیشتر باشد، خاطرنشان کرد: 2 هزار روحانی رسمی در این نهاد انقلابی مشغول فعالیت هستند.
در این دیدار، کارت افتخاری عضویت در سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به آیت الله نوری همدانی اهدا شد.
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور و جمعی از اعضای این سازمان دراین دیدار حضور داشتند.
نماینده ولی فقیه در سپاه در سفر به استان قم، عصر امروز با حضرات آیات لطف الله صافی گلپایگانی، ناصر مکارم شیرازی و جعفر سبحانی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو می کند.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.