به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار کارمندان زن استانداری قم و واحدهای تابعه، با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن تاکید کرد: در زمینه نقش آفرینی بانوان در عرصه آینده سازی کشور کار موثری انجام نداده ایم.
وی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حمایت مادران این سرزمین از جوانان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بارز و غیرقابل انکار است به گونه ای که نقش بانوان در این برهه حساس بسیار چشمگیر و اثرگذار بوده است.
صادقی با بیان این که خانواده پویا و با نشاط با محوریت محبت لازمه شکل گیری جامعه سالم و معنوی است افزود: آگاهی بخشی به زنان در این رابطه جزء وظایفی است که حاکمیت باید نسبت به آن توجه داشته باشد.

** تحقق عملی انسجام ملی نیازمند حضور فعال همه قشرها است
استاندار قم در ادامه، تحقق عملی انسجام ملی را نیازمند حضور فعال همه قشرها دانست و گفت: تحقق جامعه ای قوی، پرتوان و نفوذ ناپذیر در گرو همدلی و همگرایی همه مردم است که هم افزایی و هم سویی تمام قشرهای جامعه علاوه بر حل مشکلات داخلی، مانع ایجاد خلل در اداره مردم توسط کشورهای خارجی می شود.
وی شناخت علت را مهمترین مرحله در حل معضل های اجتماعی دانست و گفت: تشخیص صحیح مشکل و ارائه راه حل کارشناسی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کنار تلاش برای اجرایی نمودن راهکارها باید در کشور نهادینه شود.
صادقی با بیان اینرکه باید منافع عمومی در اولویت همه افراد و گروه های سیاسی در کشور باشد خاطرنشان کرد: عده ای با وجود شناخت منافع ملی و عمومی ولی به دلیل منافع شخصی ترجیح می دهند که بر منافع ملی پا بگذارند که این اقدامی درست نیست.
صادقی همچنین پاسخگویی در کنار مطالبه گری را از جمله اصول مهم پیشرفت کشور دانست و گفت: برخی افراد و گروه ها تنها مطالبه گرند و نسبت به عملکرد خود پاسخگو نیستند.
وی با اشاره به بعضی اشکال های دستگاه های اجرایی در ایفای وظایف خود تصریح کرد: همه کارکنان اداره ها باید با نقد سازنده و کمک های خود مدیران را در تحقق اهداف یاری نمایند.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.