علیرضا قاری قرآن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: اصل این طرح آماده بهره برداری است، ولی در ابتدای طرح بحث معارض زمین های محل احداث پل و در انتها نیز بحث صدور مجوز اتصال به جاده ورجان هنوز نهایی نشده است.
وی ادامه داد: در ابتدای مرحله سوم این بلوار، یک پل باید مرحله دوم را به سوم اتصال دهد که بخشی از زمین این پل با مشکل معارض مواجه است و هنوز برطرف نشده و تلاش ها برای رفع این مشکل ادامه دارد.
قاری قرآن خاطرنشان کرد: در انتهای طرح نیز، کمیسیون ایمنی راه ها، مجوز اتصال بلوار مرجعیت به جاده پردیسان - ورجان را نداده و امید است این اتفاق در سه ماهه اول سال آینده رخ دهد و مشکل مردم پردیسان برطرف شود.
معاون امورزیربنایی و شهرسازی شهرداری قم گفت: زیرسازی های مسیر انجام شده و در بحث روشنایی هم اقدام هایی صورت گرفته، ولی تنها موضوع اصلی این 2 مشکل در ابتدا و انتهای طرح است.
قاری قرآن بیان کرد: البته ما می توانیم با استفاده از مسیرهای فرعی در عید نوروز، این بلوار را بازگشایی کنیم ولی بهتر است این طرح به صورت تمام شده، در اختیار مردم قرار بگیرد و امیدواریم که در سه ماهه نخست سال 97 این اتفاق رخ دهد.
پیش از این بارها، مسئولان اعلام کردند، بلوار مرجعیت در عید نوروز 97 به روی مردم پردیسان بازگشایی و مشکل ترافیکی این منطقه برطرف خواهد شد.
مرحله سوم بلوار مرجعیت، حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان به طول حدود 6 کیلومتر می باشد و برای آن حدود 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
مرحله دوم این بلوار، حدفاصل میدان مرجعیت تا شهرک قدس با اعتبار 148 میلیارد ریال در سال جاری افتتاح شد و مرحله نخست آن(حدفاصل خیابان انسجام تا میدان مرجعیت) نیز اردیبهشت‌ماه سال گذشته با اعتبار 76 میلیارد ریال به بهره‌ برداری رسید.
پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
7401 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.