به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، علیرضا قاری قرآن در جلسه اصلاحیه بودجه ۹۵ و تدوین بودجه سال ۹۶ سازمان‌های تابعه شهرداری قم، با تاکید بر اینکه میدان ۷۲ تن یکی از مراکز تبادل مسافر است، گفت: مشکل این محور این است که با پایانه فاصله دارد و مسافر رغبتی به حضور در پایانه نخواهد داشت به همین خاطر تصمیم بر اجرای پایانه در این بخش گرفتیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم ادامه داد: بر همین اساس اگر نگاه ترافیکی نیز داشته باشیم اگر در این محدوده پایانه ایجاد شود مسافر دیگر کنار خیابان توقف نکرده و معضلات ترافیکی این محور نیز تا حجم قابل توجهی کاهش می‌یابد.

قاری‌‎قرآن گفت: چیزی که در این محور در دسترس است این بوده که بتوانیم پایانه را به ۷۲ تن منتقل کنیم و ظرفیتی همچون پایانه مرکزی را ایجاد کنیم.

وی گفت: بسیاری از مسافران وارد پایانه مرکزی نمی‌شوند و با استفاده از مرکز تبادل سفر میدان ۷۲ تن خدمات می‌گیرند بدون اینکه شهر بهره‌ای از آنها ببرد.

وی با تاکید بر اینکه پایانه مرکزی قم به هیچ عنوان در فضای خوبی قرار نگرفته است، افزود: اینکه بخواهیم این فضا را جابجا کنیم قطعا ۷۲ تن گزینه بسیاری خوبی برای آینده شهر قم خواهد بود و اگر از محوریت سفر هم خارج شود یک میدان مهم شهری است که دسترسی کاملی دارد.

قاری‌قرآن با بیان اینکه شهرداری به دنبال تغییر مکان پایانه مرکزی است، گفت: برای مکان آنچه که تاکنون بررسی شده به ۷۲ تن رسیده‌ایم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

 

۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610717
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.