مسلم رشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: بر اساس بندهای این تفاهم نامه، روح الله رمضانی از مدرسان کبدی استان قم به کشور دانمارک اعزام شد و کلاس های آموزشی را در این کشور برگزار کرد و قرار شد ما نیز تیمی از بانوان وآقایان قمی برای تبادل تجربیات به دانمارک اعزام کنیم که به دلیل مشکلات مالی امکان اعزام این افراد مهیا نشد.
وی بیان داشت: تفاهم نامه دوجانبه تاکنون در همین حد باقی مانده و امید است بتوانیم از ظرفیت های دو کشور در آینده، بیشتر استفاده کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی رشته کبدی در استان باشیم.
در اردیبهشت ماه سال جاری، آلن بویاکوبسن رئیس فدراسیون کبدی دانمارک و معاون این فدراسیون با سفر به شهر مقدس قم با هیات کبدی قم تفاهم نامه همکاری امضا کرده بودند و قرار بود در این زمینه تبادل مربی، مدرس و بازیکن صورت بگیرد.
رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 110 کبدی کار در استان قم گفت: این رشته ورزشی در قم وضعیت بسیار خوبی هم از نظر نیروی انسانی و هم امکانات ورزشی دارد و در آینده نیز با برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس و دانشگاه ها، به دنبال توسعه آن هستم.
وی همچنین از دعوت داوود یارجانعلی کبدی کار قمی به تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی پاکستان خبر داد و گفت: ایشان هم اکنون همراه تیم ملی در لاهور پاکستان حضور دارد.
کبدی قم از اوایل دهه 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
7401 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.