به گزارش ایرنا، جواد کریمی قدوسی پنجشنبه شب در سخنانی به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد امام صادق(ع) منطقه 19 دی قم خاطرنشان کرد: دشمنان از خیلی وقت پیش، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را کشف کرده و تمام تلاش خود را برای مقابله با این نظام و ولایت فقیه به کار گرفته است.
وی تصریح کرد: چند سال پیش در جلسه ای مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند انقلاب اسلامی زلزله عظیمی است که پس لرزه های آن به اسرائیل هم می رسد، آنها 1400 سال پیش، دیده بانی می کردند که نظام ولایت و امامت باردیگر شکل نگیرد و هیچ تصوری از شکل گیری یک حکومت شیعی در ایران نداشتند و امروز همه انها در شوک بزرگی فرو رفتند.
کریمی قدوسی ادامه داد: تمام معارف و حوادث زمان اهل بیت(ع) تاکنون در انقلاب اسلامی تکرار شده است، با این تفاوت که در عصر و زمان ما، حوادث سختی این انقلاب علوی، فاطمی، حسینی و مهدوی را نشانه گرفته ولی سرانجام، ملت ایران پیروز شدند و دشمنان این انقلاب شکست خوردند.
وی بیان داشت: تفاوت انقلاب فاطمی ما با انقلاب حضرت فاطمه(س) در این است که مجاهدت حضرت زهرا(س) برای بازگرداندن حق غصب شده امام مظلومش، به دلیل بی تفاوت بودن مردم محقق و پیروز نشد، ولی در این انقلاب، یک بار نیز حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب، از حمایت این ملت از انقلاب ناامید نشدند.
کریمی قدسی گفت: هیچ گاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب از این مردم شکایتی نداشتند که انقلاب را تنها گذاشته اید و یا پشت ما را خالی کردید، چون مردم ما همیشه در صحنه بودند.
وی اظهار داشت: این در حالی است که در صدر اسلام برای دفع خطر از اصل اسلام، راهی جز شهادت حضرت زهرا(س) باقی نمی ماند، زیرا مردم چنان کم می گذاشتند که باید پهلوی حضرت زهرا(س) می شکست تا اساس دین حفظ شود.
وی ادامه داد: در صدراسلام، کار به جایی رسید که حضرت علی(ع) به عنوان مظهرعدالت، زکات و جهاد به بی نمازی متهم شد و شبهه بخش مهمی از جامعه اسلامی را دربرگرفته بود به گونه ای که در سه جنگ جمل، صفین و نهروان حدود صد هزار اهل قبله کشته شدند.
کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: امروز نیز شبهات گریبان بسیاری از مردم جامعه ما را گرفته است، برای هدایت جامعه خداوند بهترین های خود را به مسلخ می فرستد، در عاشورا امر بین حفظ اسلام یا بریدن سر امام حسین(ع) دایر شده بود و با شهادت امام حسین(ع) اسلام نیز پایدار ماند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: همیشه حفظ اسلام از اوجب واجبات بوده و امام راحل نیز فرمودند «حفظ نظام از واجب واجبات است» و باز مخالفت ها و دشمنی ها برای ضربه زدن به این نظام همچنان ادامه دارد، ولی مردم هیچ گاه رهبر و امام خود را تنها نگذاشتند.
کریمی قدوسی اظهار داشت: مردم با حمایت خود از ولایت فقیه، اجازه ندادند هیچ غمی بر دل ایشان بنشیند و برخی خانواده ها چند شهید را تقدیم انقلاب کردند و همچنان از نظام و انقلاب حمایت می کنند.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.