به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز دوشنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم در سالن امام جواد(ع) استانداری قم افزود: منابع استان قم برای برگزاری مسابقات ورزشی و فضاهای مورد نیاز ورزشکاران، با محدودیت هایی مواجه است که برای جبران آن باید از ظرفیت خیران استفاده کرد.
وی بیان کرد: برگزاری مسابقات جام یادگار امام راحل در رشته کشتی و همچنین المپیادهای مختلفی که به صورت تخصصی در استان قم برگزار می شود، بهترین فرصت برای حضور خیران است تا با پشتیبانی مالی از این مسابقات و ساخت سالن های ورزشی برای سالم سازی فضای استان از آسیب های اجتماعی تلاش کنند و از اجر معنوی این کار بهره مند گردند.
وی ادامه داد: در استان قم با توجه به تاکید هیات وزیران، اقدام های خوبی برای توسعه فضاهای ورزشی صورت گرفته و منابع مالی خوبی از محل اعتبارهای ملی و استانی و همچنین بخش خصوصی در این حوزه تخصیص داده شده است، اما برای پیشرفت کار لازم است شاهد مشارکت های مردمی و خیران در این زمینه باشیم.
صادقی گفت: شهرداری قم در زمینه ساخت فضاهای ورزشی اقدام های مطلوبی انجام داده و برای مناطق مختلف شهر فضاهای ورزشی تخصصی درنظر گرفته شده است که به مرور زمان شاهد بهره برداری از آنان خواهیم بود.
وی بیان کرد: امکانات ورزشی درنظر گرفته شده برای حضور بانوان در استان قم کم است و باید به صورت تخصصی در این مورد فعالیت بیشتری صورت گیرد تا بانوان استان نیز بتوانند از سالن های ورزشی پوشیده و ایمن استفاده کنند.
وی با اشاره به لزوم شرکت مدیران ارشد دستگاه های اجرایی در شورای ورزش استان، تاکید کرد: هر کدام از نهادها و دستگاه های استان که توانایی حمایت مالی از برگزاری مسابقات ورزشی و یا ایجاد فضاهای ورزشی سالم در سطح استان را دارند باید در این زمینه مشارکت و گزارش اقدام های خود را ارائه کنند.
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود اتحاد و وحدت را رمز موفقیت در کارها دانست و تاکید کرد: در استان قم بیش از هر زمان دیگری شاهد اتحاد دستگاه ها و نهادهای اجرایی برای رسیدن به موفقیت در کارها هستیم که این روند باید برای رسیدگی به مسائل و مشکل های مردم تقویت شود.
7405/ 1175 خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.