به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی در گفت و گویی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق از کارخانه ها و کارگاه ها در این استان، پس از وصول پرونده به پلیس آگاهی استان قم موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با بررسی جغرافیای جرم و جمع بندی اطلاعات موجود باند چهار نفره به سرکردگی یک سارق سابقه دار حرفه ای شناسایی و پس از اخذ دستور از مقام قضایی استان متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی گفت: در بازرسی از منزل این افراد مقداری کابل،‌ چند عدد قیچی آهن بر، دیلم و قفل های شکسته شده از اماکن مسروقه کشف و متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

* اعتراف سارق لوازم داخل خودرو به 13 فقره سرقت در قم
کرمی در ادامه به دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو نیز اشاره کرد و گفت: این متهم در تحقیقات پلیس به 13 فقره سرقت اعتراف کرد.
وی اضافه کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با هوشیاری عوامل انتظامی استان یک دستگاه خودرو پراید سرقت شده شناسایی، راننده دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.
کرمی افزود: متهم در تحقیقات منکر هرگونه سرقتی شد، اما سرانجام علاوه بر سرقت خودرو مذکور به 13 فقره سرقت لوازم داخل خودرو نیز اعتراف کرد که این متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی استان شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم در پایان از مالکان وسایل نقلیه خواست: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی را هرگز در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهند.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.