ابوالفضل احمدی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه والیبال قم به دلیل بی توجهی به زیرساخت ها در گذشته، ظرفیت حضور در لیگ برتر را ندارد و امروز حتی تیم والیبال کریمه در لیگ دسته یک باشگاه های کشور با مشکل مواجه شده است.
وی ادامه داد: تیم کریمه از هشت بازی تنها یک پیروزی کسب کرده و هفت بازی دیگر را واگذار کرد و نتوانست در لیگ دسته یک، در حد و اندازه استان قم بدرخشد و قم با این ظرفیت نمی تواند در لیگ برتر تیم داری کند.
تیم والیبال کریمه قم در لیگ دسته یک با تیم های لاستیک بارز کرمان، گل گهرسیرجان، عقاب تهران، شهروند اراک، پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان همگروه می باشد و در دور رفت تنها یک پیروزی کسب کرد. دور برگشت این مسابقات بهمن ماه سال جاری در قم برگزار می شود.
احمدی بیان داشت: تمام داشته های والیبال قم در حد و اندازه تیم کریمه است و اگر ما با همین ظرفیت فعلی به لیگ برتر برویم سرنوشت تیم فوتبال صبای قم در انتظارمان خواهد بود.
وی ادامه داد: در حال حاضر لیگ دسته یک و دسته دوم نوجوانان والیبال استان قم در حال برگزاری است و به زودی لیگ والیبال جوانان را راه اندازی خواهیم کرد.
احمدی تصریح کرد: در بخش استعدادیابی در رده های پایه نیز فعال هستیم و با این برنامه ها، آینده خوبی در انتظار والیبال قم می باشد.
وی همچنین از میزبانی استان قم از رقابت های لیگ دسته یک والیبال بزرگسالان کشور در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این مسابقات هشت تیم به میزبانی قم مسابقات خود را در سالن شهید رضائیان برگزار می کنند.
احمدی همچنین از انصراف تیم والیبال نادرشیمی بانوان قم از لیگ دسته یک کشور خبر داد و گفت: در سال جاری آنها در مسابقات لیگ شرکت نمی کنند.
وی همچنین از برگزاری انتخابات مجمع هیات والیبال استان قم در یک ماه آینده خبر داد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.