بهرام خوشنویسان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری همانند سال های گذشته به مناسبت هفته پژوهش ترتیب یافته که امسال دانشگاه صنعتی به عنوان دبیر برگزار کننده این رویداد علمی انتخاب شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای پژوشی و همچنین ارائه اختراعات و ابتکارات در عرصه فناوری و بیان دغدغه های پژوهشگران و فناوران برپا می شود.
وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای پژوهشی و فناوری ارائه شده در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است و طرح ها و پژوهش های برتر نیز با هدف کاربردی سازی و نگاه علمی و دانشگاهی برای این نمایشگاه انتخاب شده است.
خوشنویسان با بیان اینکه 22 غرفه برای نمایش دستاوردهای پژوهشی و فناوری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این نمایشگاه از 11 تا 13 آذرماه جاری از ساعت 8:30 تا 16:30 برای بازدید علاقه مندان دایر است.
وی افزود: حدود 50 درصد غرفه ها مربوط به دستاوردهای موسسه های آموزشی، پژوهشی و دانشگاهی و 50 درصد دیگر نیز مربوط به دستاوردهای فناوری و صنعتی است.
به گفته وی، همایش هفته پژوهش با معرفی برترین های این عرصه، 19 آذرماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می شود.
دانشگاه صنعتی قم از سال 87 افدام به پذیرش دانشجو نمود و در حال حاضر 2 هزار و 200 دانشجو در 28 رشته و گرایش در این مرکز علمی تحصیل می کنند؛ این دانشگاه 56 عضو هیات علمی دارد.
هفته پژوهش از 11 آذرماه آغاز می شود.
/2085/ 6133/خبرنگار: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.