به گزارش ایرنا، در این مراسم که آیات امینی، اعرافی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، اعضای جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری و همچنین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع)و استاندار قم حضور داشتند،امام جمعه موقت تهران زهد، تقوا و پرهیزکاری را از ویژگی های بارز آن فقیه فرزانه دانست.
حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی ، مرحوم آیت الله بهاءالدینی را عالمی زاهد و پرهیزکار توصیف کرد، و افزود: علمای بزرگ و وارسته ای همچون آن فقید سعید بواسطه دستیابی به مقام قرب الهی در نظرشان هیچ چیز زیباتر از خداوند متعال جلوه گری نمی کند.
وی آن مرحوم را تکیه گاه مهمی برای حوزه های علمیه عنوان و با تاکید بر اینکه فقدان چنین شخصیت هایی خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته است، افزود: طلبه های جوان باید با اهتمام جدی در تهذیب نفس و تحصیل علم تداوم بخش راه آن عالم ربانی باشند.
آیت الله بهاءالدینی در نهمین روز از فروردین سال 1287هجری شمس دیده به جهان گشود و روح بلند و ملکوتی آن فقیه پارسا نیز در بیست و هشتم تیرماه 1376 برابر با چهاردهم ربیع الاول 1418 به جوار رحمت حق شتافت و پیکر مطهرش در حرم حضرت معصومه به خاک سپرده شد.
امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دین موتور محرکه انقلاب اسلامی است، افزود: دین توانست یک نظام سیاسی را ویران، و نظام سیاسی دیگر را با شعارهای اسلامی مستقر نماید، و پس از گذشت قرن ها پرچم غدیر را به اهتزاز درآورد.
صدیقی افزود: اینکه حضرت امام (ره) در اوج رهبریش کاخ نشین و قصرنشین نشود، و خوراک و پوشاکش با گذشته هیچ تغییری پیدا نکند، و همچنان به عبادت و بندگی خدا بپردازد، و بعد از دنیا رفتنش انقلاب نیز از دنیا نرود از معجزه ها محسوب می شود.
امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: هیچ کس تصور نمی کرد کسی مانند رهبر معظم انقلاب جای امام را بگیرد و با طوفان های سهمگین دسته و پنجه نرم کند، و انقلاب را با جان سالم از فتنه ها و پیچ های خطرناک عبور بدهد.
وی همچنین با اشاره به حرکت خانمان برانداز سلفی گری و تلاش آن برای سوزاندن ریشه های انقلاب اسلامی افزود: کمتر کسی فکر می کرد، در این مدت کوتاه داعش حکومت خود را از دست بدهد و در انزوای کامل قرار بگیرد و قدرت و صولت استکبار در جبهه های مختلف سیاسی، فرهنگی و روانی شکسته شود.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.