حجت الاسلام مهدی حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به همت پزشکان و پرستاران داوطلب، زائران اربعین اسکان یافته در مصلای قدس به صورت صلواتی از خدمات درمانی و بهداشتی بهره مند هستند.
وی بیان کرد: قرارگاه مردمی اربعین برای دومین سال پیاپی به مدت 20 روز از پنجم تا بیست و پنجم ماه صفر با ارائه خدمات متنوع فرهنگی و ایجاد ظرفیت اسکان و پذیرایی تا هفت هزار تن در هر شبانه روز، خدمتگزار زائران اربعین حسینی است.
وی ادامه داد: خدمات تبلیغی و فرهنگی نیز با حضور 120 مبلغ برادر و خواهر که به پنج زبان بین المللی مسلط هستند، به زائران اربعین ارائه می شود.
حسین زاده گفت: در کنار اقدام های فرهنگی همچون اقامه منظم نماز جماعت، برگزاری نمایشگاه ها و مراسم های مذهبی، امکانات پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین به منظور رفاه حال ایشان به صورت شبانه روزی در مصلای قدس شهر قم دایر است.
وی با اشاره به اهمیت معرفت افزایی در میان زائران اربعین، بیان کرد: 14 قفسه کتاب برای مطالعه زائران در شبستان مصلای قدس ایجاد شده است.
وی ادامه داد: همچنان تلاش می شود با همکاری سایر نهادها همچون آستانه حضرت معصومه (س) در این مدت 10 هزار بسته فرهنگی برای زائران پیاده روی اربعین آماده و در اختیار ایشان قرار گیرد.
مسئول قرارگاه اربعین درقم بیان کرد: سال گذشته از 67 هزار زائر در این مکان پذیرایی و به آن ها خدمت رسانی شد که از این تعداد 12 هزار تن از کشورهای مختلف جهان بودند.
وی افزود:همه مردم می توانند جهت خادمی به به نشانی Garagahe_arbaeinbot مراجعه و یا با هر توان مالی کمک های خویش را اهدا کنند.
وی ادامه داد: علاقه مندان برای کمک به این قرارگاه می توانند نذرهای خود را به شماره حساب بانک شهر به شماره 100404040 و یا شماره کارت 5047061032753150 واریز کنند و برای آشنایی از نحوه خدمات با شماره 09905566080 تماس حاصل نمایند.
7405/ 6133/ خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.