به گزارش روز شنبه ایرنا از دفتر این حزب در قم ، دراین بیانیه آمده است:بار دیگر دست ناپاک استکبار جهانی از آستین گروهک ملحد و کافر داعش بیرون آمد و ده ها تن از مردم بی دفاع و نمازگزاران مسلمان کابل را در مسجد امام زمان(عج) پل خشک واقع در غرب کابل به خاک و خون کشیدند.
بیانیه افزوده است: همچنین این تروریست ها، بیش از 30 تن از نمازگزاران را در مسجد جامع ولسوالی دولینه ولایت غور شهید و ده ها تن دیگر را زخمی و مجروح نمودند.
دراین بیانیه آمده است: در هفته گذشته تروریست های طالبان، این تربیت شدگان استکبار جهانی بیش از300 نفر از فرزندان غیور افغانستان را در ولایت های هلمند، قندهار و غزنی و پکتیا به خاک و خون نشاندند.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: حزب رفاه ملی افغانستان این عمل وحشیانه تروریستی و جنایتکارانه گروهک کافر داعش و تروریست های طالبان را به شدت محکوم می نماید و از دولت افغانستان می خواهد اقدام جدی و لازم را در برابر این اعمال جنایتکارانه تروریست های تکفیری و مزدوران بیگانگان در پیش بگیرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: حزب رفاه ملی افغانستان این عمل وحشیانه تروریستی و جنایتکارانه گروهک کافر داعش و تروریست های طالبان را به شدت محکوم می نماید و از دولت افغانستان می خواهد اقدام جدی و لازم را در برابر این اعمال جنایتکارانه تروریست های تکفیری و مزدوران بیگانگان در پیش بگیرد.
این حزب در این بیانیه تصریح کرد: امریکایی ها کاری نکنند که از افغانستان ویتنام دیگری برای آنها ساخته شوند و آن وقت قبرستان های بزرگی برای آنها ساخته خواهد شد که ویتنام را فراموش خواهند نمود.
روز گذشته انفجار و تیراندازی در مسجد شیعیان در کابل و مسجد جامع ولسوالی دولینه ولایت غور منجر به شهادت دست  کم ۳۰  تن و زخمی شدن تعدادی از نمازگزاران شد.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.