به گزارش ایرنا، نیروهای مسلح این استان قم اعم از سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش پس از قرائت دعای فرج و زیارت عاشورا در قالب هیات عاشقان ثارالله سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از مسجد اعظم قم به طرف حسینیه امام خمینی(ره) دفتر رهبر معظم انقلاب در این شهر حرکت نموده و با ملحق شدن به دیگر سوگواران حسینی حاضر در این مکان با آرمان های بلند و رفیع ولایت تجدید میثاق کردند.
جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم در این مراسم با گرامیداشت حماسه آفرینی های رزمندگان و نیروهای جان برکف مسلح کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: در دوران دفاع مقدس و در شرایطی که ایران به لحاظ کمیت و برخورداری از نیروی انسانی، سلاح و تجهیزات نظامی هیچ گونه برتری نسبت به دشمن نداشت و حتی فشنگ و سیم خاردار مورد نیاز آن نیز واردتی بود، جهانیان شاهد درخشش رزمندگان اسلام بودند.
حجت الاسلام علی علیزاده با اشاره به پیشرفت های بدست آمده در خصوص صنایع نظامی تصریح کرد: امروز قوای نظامی کشور به درجه ای از توانایی رسیدند که می توانند با انواع سلاح های دوربرد دشمن را تهدید و از کشور دفاع کنند.
وی اقتدار و توانایی نیروهای مسلح را مورد اشاره قرار داد و از ایمان، تقوا، معرفت و عشق به دین به عنوان عوامل برتری نیروهای نظامی کشور در مقایسه با نیروهای سایر کشورها یاد کرد.
علیزاده همچنین با یادآوری این که نیروهای مسلح قم همه ساله در روز دوازدهم محرم اقدام به برپایی دسته عزا داری می کنند، افزود: این رژه معنوی نشان دهنده اقتدار، انسجام و وحدت همه گروه های مسلح در سطوح مختلف با یکدیگر است.
7403/ 1175 خبرنگار: محسن آقاگلی** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.