به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، وی در دیدار مسئولان هیات خادم الرضا(ع) قم، افزود: انسان هر چه به اهل بیت(ع) خدمت کند، اسباب سعادت دنیا و آخرت او می شود، ولی بدانیم که باید به وظایف خودمان به خصوص امر به معروف و نهی از منکر نیز عمل کنیم.
آیت الله صافی گلپایگانی به اهمیت عمل به امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اضافه کرد: در این زمان، باید دیگران را هدایت و راهنمایی کنیم و در این راستا انسان بداند که باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه کند.
وی بیان کرد: در روایت داریم که تمامی کارهای نیک در برابر امر به معروف و نهی از منکر، آب کمی در کنار دریای بزرگ است و این واجب الهی از کارهای نیک بسیاری که مردم انجام می دهند بالاتر است و از کسانی باشید که به این فریضه عمل می کنند.
وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر را در هیات های مذهبی مورد توجه قرار دهید، برای این امر، پاداش زیادی است و کاری بالاتر از این نیست.
این مرجع تقلید با اشاره به مد نظر قرار دادن رضایت اهل بیت(ع) در انجام اعمال، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از کارهایی است که اسباب خوشحالی حضرت ولی عصر(عج) را فراهم می کند و باید درصدد خوشحالی آن حضرت برآییم.
/2085/ 1175 تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.