به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی روز شنبه در گفت و گویی، هدف از اجرای این طرح را ایجاد امنیت همه جانبه برای دانش آموزان عنوان کرد.
وی با بیان این که پلیس به دنبال یک امنیت همه جانبه و فراگیر است، از ساماندهی 1200 دستگاه خودرو سرویس مدارس نیز در قم خبر داد.
وی گفت: از مدت ها قبل جلسات هماهنگی و تعامل به منظور هرچه بهتر اجرا شدن طرح مهر توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان و دستگاه های ذیربط مانند آموزش پرورش و تاکسیرانی برای ساماندهی سرویس های مدارس که حدود 1200 دستگاه خودرو می باشد به عمل آمده است.
فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در طول اجرای طرح مهر پلیس در بخش های مختلف اعم از ترافیکی، انتظامی، عملیاتی و اطلاعاتی در نزدیک ترین نقاط به مدارس به خصوص مدارس دخترانه مستقر شده و با هرگونه مزاحمت احتمالی برابر قانون برخورد می کند.
وی همچنین با اشاره به تقارن آغاز بازگشایی مدارس و ایام محرم، افزود: بحث هیات های عزاداری و چگونگی انضباط بخشی به حرکت آن ها در مسیرهای پیش بینی شده همواره مدنظر پلیس بوده و جلسات متعددی را نیز با هیات ها به خصوص هیات های بزرگ برگزار کرده ایم.
مجتبایی گفت: پلیس در همه زمینه ها توانسته ضمن تعامل با دستگاه های مختلف و برقراری یک ارتباط معنایی با بخش ها و سطوح مختلف اجتماعی به وظیفه اش عمل کند.
امروز و همزمان با سراسر کشور، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در دبیرستان شاهد حضرت خدیجه(س) قم نواخته شد. در سال تحصیلی جدید، حدود 240 هزار دانش آموز قمی در 630 ساختمان آموزشی شامل یک هزار و 100 مدرسه دولتی و حدود 300 مدرسه غیر دولتی به تحصیل مشغول می شوند.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.