به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مجید رفیعی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه عید غدیر اظهار کرد: جشن‌هایی از فردا به مدت سه شب در ابتدای بلوار پیامبر اعظم برگزار می‌شود که شامل نمایشگاه است.
وی خاطرنشان کرد: هشت مکان شب عید غدیر نورافشانی می‌شود که از جمله آنها می‌توان به بوستان های علوی، لاله، شهید بنیادی، پردیسان، ایثار، بلوار پیامبر اعظم، نیروگاه و مجتمع ناشران اشاره کرد.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌ها ویژه عید غدیر گفت:‌ مسابقه عکس سلفی با سادات با عنوان " من و دوست سیدم " از دیگر برنامه‌ها است گردهمایی بین‌المللی شهدای مدافع حرم با مشارکت بنیاد غدیر بعد از ظهر عید غدیر در مجتمع یاوران مهدی برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد:‌ بسته‌های فرهنگی بین 50 مسجد توزیع شده تا به تزئین خانه‌های شهید سادات بپردازند که با عنوان تزئین 110 خانه نور در شهر قم انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بسته‌های فرهنگی در قالب پرچم و پوستر بین تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها توزیع می‌شود 110 خودرو در قالب کاروان شادی در سطح شهر تردد دارند بازسازی واقعه غدیر با مشارکت سپاه در امامزاده سید معصوم در نیروگاه انجام می‌شود.
رفیعی برپایی جشن در فرهنگسرای خانواده در 17 شهریور امسال، اجرای مسابقه آشپزی در فرهنگسرای آذر و فرهنگسرای خانواده در 16 شهریور، اجرای نمایش کمدی اکتشافات از سوی فرهنگسرای کوکب روزهای 16 و 17 شهریور در سالن همایش رعد فاطمیه جنب بوستان علوی را از دیگر اقدامات ویژه عید غدیر ذکر کرد.
وی عنوان کرد: افتتاح دفتر تئاتر بچه‌های مسجدی واقع در دبیرخانه کانون مساجد و سرای هدی در خیابان میثم از جمله اقدامات دهه ولایت است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 736873
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.