رضا جوان کیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این 400 میلیارد ریال، 250 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات شهربازی و 150 میلیارد ریال برای احداث محل دهکده هزینه شده است.
وی اظهار کرد: برای ساخت طرح های گردشگری دهکده چی چست که در 6 فاز در دست احداث است، در مجموع 600 میلیارد ریال پیش بینی کرده ایم.
وی اضافه کرد: طبق زمان بندی طرح های گردشگری دهکده ساحلی چی چست ارومیه در شهریور سال آینده به طور کامل مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در پایان مهر ماه امسال نیز فاز نخست آماده بهره برداری می شود که این امر در رونق اقتصادی و درآمدزایی شهر تاثیر فراوانی دارد.
معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: بخش تجاری، هتل، فضای سبز، آبشار، آمفی تئاتر، پیست کارتینگ و سالن سمینار در 20 هکتار فضا برای احداث در دهکده ساحلی چی چست ارومیه تدارک دیده شده که از این میزان پنج هکتار فضای سبز است.
به گزارش ایرنا، دهکده ساحلی چی چست که در 2 دهه گذشته با مدیریت شهرداری ارومیه اداره می شود، در 15 کیلومتری این شهر قرار دارد.
این دهکده تا پیش از خشک شدن دریاچه ارومیه در ساحل دریاچه قرار داشت و در حال حاضر از مکان های گردشگر پذیر شهر به شمار می رود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.