مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از پوشش امدادی ویژه مسجد مقدس جمکران در روزهای هشتم و نهم فروردین ماه خبر داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم، گفت: مسجد مقدس جمکران همزمان با مراسم نیمه شعبان در روزهای هشتم و نهم فروردین توسط ۱۷۰ نیروی عملیاتی هلال‌احمر استان، تحت پوشش امدادی ویژه قرار دارد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، محمد رضا بهرامی با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا و ابلاغ مدیریت بحران استانداری در دو روز هشتم و نهم فروردین همزمان با مراسم های نیمه شعبان، پوشش امدادی مسجد مقدس جمکران توسط ۸۵ نفر روز از نیروهای عملیاتی خانم و آقا از ساعت ۱۶ امروز در بلوار پیامبر اعظم آغاز شده است.

وی افزود: پنج تیم امدادی متشکل از خواهران و برادران امدادگر با همراه داشتن کیف کمک های اولیه و برانکارد به صورت گردشی پوشش امدادی داخل مسجد مقدس جمکران اعم از صحن ها و شبستان ها که زائرین تردد می‌کنند را در صورت نیاز به اقدامات درمانی برعهده خواهند داشت. 

بهرامی ادامه داد: امدادگران هلال احمر با استقرار در درب های ورودی مسجد مقدس جمکران، غربالگری و پایش زائرین و مجاورین را در قالب طرح آمران سلامت را انجام خواهند داد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم به استفاده از ظرفیت لجستیک هلال احمر در مراسم های نیمه شعبان در این دو روز اشاره کرد و گفت: ۱۰ خودروی عملیاتی اعم از سه دستگاه آمبولانس در درب های شماره دو، یک و شش، یک دستگاه خودروی نجات تیم عملیاتی در میدان آل یاسین بلوار پیامبر اعظم، ۲ دستگاه مینی بوس به منظور انتقال افراد به مسجد مقدس جمکران، ۲ دستگاه موتورلانس، یک خودروی های لوکس فرماندهی عملیات و همچنین یک دستگاه خودروی ارتباطات جهت پوشش ارتباطاتی در درب شماره ۲ مسجد مقدس جمکران مستقر خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.