استاندار قم تأکید کرد: مدیریت بحران کرونا در هر شرایطی با جدیت پیگیری می‌شود.

استاندار قم با اشاره به رصد امور استان و برگزاری جلسات مهم به‌صورت تصویری در دوران قرنطینه خانگی خود گفت: مدیریت بحران کرونا در هر شرایطی با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش جماران، بهرام سرمست روز چهارشنبه که مدیریت جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم به‌صورت تصویری را بر عهده داشت، خطر خیز دوباره کرونا در استان را جدی عنوان و بیان کرد: در شرایط فعلی مردم و  همه مسئولان باید اهتمام جدی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا داشته باشند.

وی بابیان این‌که در شرایط قرنطینه بر اساس الگوی مدیریت سه لایه نسبت به مدیریت استان اقدام خواهد شد تصریح کرد: بر اساس این الگو اعضای شورای معاونین به‌صورت تخصصی امور جاری را دنبال خواهند کرد و معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی مسئولیت هماهنگی امور را بر عهده داشته و گزارش‌های مستمر را به این‌جانب ارائه خواهد نمود.

وی افزود: در مواقع اضطراری و برای موضوع‌های خاص و فوریتی استان نیز به‌صورت ارتباط تلفنی و تصویری شخصاً ورود کرده و تصمیم‌گیری صورت خواهد گرفت .

استاندار قم با اشاره به همدلی و هماهنگی موجود بین ارکان حاکمیت در استان ابراز امیدواری کرد که با تداوم این همدلی‌ها و هماهنگی میان اعضای شورای تأمین، شورای اداری استان و دعای خیر بزرگان و علما و مراجع عظام تقلید و هم استانی‌های عزیز امور قم بدون هیچ‌گونه وقفه و خللی پیگیری شده و انشالله با سربلندی این آزمون را پشت سر بگذاریم .

سرمست همچنین خدمت به زائران و مجاوران حضرت معصومه (س) را توفیق الهی دانست و گفت: امیدواریم با همت و همکاری مدیران و  آحاد شهروندان بتوانیم منشا ارائه خدمات متناسب با جایگاه این استان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.