معاون استاندار قم از افزایش 40 درصدی تراکنش‌های بانکی در استان قم پس از بحران کرونا خبرداد.

معاون استاندار قم با اشاره به افزایش 40 درصدی تراکنش‌های بانکی در استان قم پس از بحران کرونا، گفت: قم می‌تواند در زمینه استفاده از ظرفیت خدمات الکترونیک و فعالیت‌های غیرحضوری در سطح کشور الگو باشد و دراین‌باره مشارکت دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است.

به گزارش جماران،  محمدرضا گروسی در چهل و دوم جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به افزایش استفاده از خدمات الکترونیک در استان گفت: بحران کرونا، سبب افزایش 40 درصدی تراکنش‌های بانکی در قم شد.

وی افزود:  این مدت در جهت فعالیت تراکنشی و الکترونیکی شاهد توسعه خدمات در اداره کل پست و برق بوده‌ایم و امتیاز خوبی کسب شد.  در ارزیابی‌های انجام‌شده مراکز حوزوی، آموزشی، مراکز آموزش عالی قم و دانشگاه‌ها نیز در فعالیت‌های مجازی و غیرحضوری دارای عملکرد مثبتی بوده‌اند.

وی ضمن درخواست از دستگاه‌های اجرایی در قم برای ارائه گزارش پیرامون عملکرد در فاصله‌گذاری اجتماعی، یادآورشد: از 120 دستگاه اجرایی استان، فقط 40 دستگاه مشارکت داشته‌اند. قم می‌تواند در زمینه استفاده از ظرفیت خدمات الکترونیک و فعالیت‌های غیرحضوری در سطح کشور الگو باشد و دراین‌باره مشارکت دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با ذکر این مطلب که آموزش ‌و پرورش نیز از جمله دستگاه‌های اجرایی در قم بوده که نسبت به توسعه ظرفیت در استفاده از فضای مجازی موفق عمل کرد و پایبند به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران امتحان بود، بیان کرد: در جهت استفاده از خدمات الکترونیکی نیاز به نظرسنجی است، چراکه وظایف ذاتی برخی از دستگاه‌ها، ارائه خدمات حضوری است، اما همچنان در توسعه فعالیت‌ها بر اساس دولت الکترونیک در قم اصرار داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.