درب های مسجد مقدس جمکران از ساعت 7 صبح دوشنبه پنجم خرداد ماه به روی زائران باز می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به بازگشایی درب های مسجد مقدس جمکران از روز دوشنبه پنجم خرداد ماه، گفت: تمام صحن های این مکان مقدس با حفظ فاصله گذاری اجتماعی پذیرای زائران است.

به گزارش جماران، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی اماکن مقدس، گفت: در راستای این مصوبه، درب های مسجد مقدس جمکران نیز همزمان با دیگر اماکن مقدس از روز پنجم خرداد ماه از ساعت 7 الی 18  بر روی زائران باز خواهد شد.

وی ادامه داد: باب الشهدا و باب المعصومه (س) برای ورود زائران به مسجد باز خواهند شد و تمام صحن های این مکان مقدس با حفظ فاصله گذاری اجتماعی پذیرای زائران است.

معاون جمکران با تاکید بر اینکه طبق پروتکل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زائران باید تمام وسایل شخصی مورد نیاز اعم از ماسک، دستکش، مهر، تسبیح، سجاده، قرآن و کتاب ادعیه، چادر و غیره را به همراه داشته باشند، بیان کرد: به همراه داشتن هر گونه تغذیه و خوراکی به جز آب آشامیدنی ممنوع اعلام شده و مسجد جمکران نیز از ارائه این خدمات معذور است.

حسین آبادی افزود: تا اطلاع ثانوی هیچ گونه مراسم و تجمعی در مسجد مقدس جمکران برگزار نخواهد شد و از زائران نیز درخواست می کنیم به هیچ عنوان تجمعی در مسجد نداشته باشند و در محل هایی که توسط خادمان مشخص شده مستقر شوند تا با رعایت دستورالعمل ها بتوانیم این مرحله از بازگشایی را به خوبی سپری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: درب های این مسجد از ساعت هفت روز دوشنبه با حضور جمعی از علما، خانواده های شهیدان و خادمان بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.