حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) در دهه دوم ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و افزود: از جمله برنامه‌های این آستان می‌توان به برنامه ترتیل‌خوانی روزانه توسط قاریان ممتاز بین‌المللی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه و پخش از شبکه سه سیما و شبکه استانی قم اشاره کرد.

وی بیان کرد: پخش زنده ترتیل خوانی روزانه قرآن کریم توسط نوجوانان با عنوان «ترنم باران» هر روز ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از شبکه استانی قم و برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای انجام می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: از دیگر برنامه‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) در دهه دوم رمضان می‌توان به سخنرانی و تفسیر سوره انبیا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و پخش از شبکه سه سیما و پخش زنده برنامه تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه از شبکه سه سیما و شبکه استانی قم در دهه دوم ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه ضیافت دوست با مداحی میثم مطیعی ساعت یک بامداد از شبکه سه سیما افزود: برنامه تسبیح سحر از ۱۸ تا ۲۲ رمضان از ساعت سه بامداد از شبکه استانی قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بهشتی پور با بیان اینکه مراسم شب ۱۹ رمضان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه بدون حضور زائران و مردم برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی و مداحی میثم مطیعی به صورت زنده از شبکه ۲ سیما و شبکه استانی نور پخش خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در پویش خانواده فاطمی در بخش‌های رزمایش همدلی، جز خوانی خانوادگی، فرازهای آسمانی (نوجوان و جوان) و بچه‌های بهشت (کودک و خردسال) همراه با اهدای بسته‌های متبرک آستان مقدس می‌توانند عدد سه را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.